rechter buitenspiegel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 17:07 #1065569
door V700 register
rechter buitenspiegel is gemaakt door V700 register
Doordat één of andere onverlaat tegen de rijrichting in tegen mijn 945 2.3 i.c uit 1997 is geknald, ligt de rechter bijrijdersspiegel er af. Glas stuk, opbouw stuk. Omdat ik de wagen meteen nodig had, kon ik niks beters verzinnen dan de kapotte spiegel verwijderen en dus de draden van de electrische bediening ook doorknippen.
Dure grap want Volvo dealer zegt dat dit 181 euro ex BTW en ex montage is. Navraag bij sloperijen levert weinig tweehandsspul om er op te zetten. En volgende week gaan we al op vakantie en zonder bijrijdersspiegel durf en wil ik niet rijden.

Kan iemand me helpen of een tip geven??
Dure grap want Volvo dealer zegt dat dit 181 euro ex BTW en ex montage is. Navraag bij sloperijen levert weinig tweehandsspul om er op te zetten. En volgende week gaan we al op vakantie en zonder bijrijdersspiegel durf en wil ik niet rijden.

Kan iemand me helpen of een tip geven??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 17:16 #1202984
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic probeer
probeer het eens bij AUTO RIMA, heb ik ook eens aan de hand gehad, vandaag besteld, morgen in huis. (Ze moeten 'm wel op voorraad hebben natuurlijk.) Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 17:26 #1202985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk eens bij
Weblinks boven in de balk
Staat oa ook <a href="/node/417">Carlo Schmidt</a> en nog veel meer adressen bij.
succes
Staat oa ook <a href="/node/417">Carlo Schmidt</a> en nog veel meer adressen bij.
succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 19:18 #1203002
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wit ook goed?
Er staat niet bij welke kleur ie moet zijn, maar ik heb hier nog een witte behuizing liggen.
Het electrisch verstelbare mechaniek is stuk (pootje gebroken) maar als je het mechaniekje van je kapotte spiegel afhaalt en overzet, is dat weer opgelost. Bedrading heb je nog als het goed is, die moet je dus ook even overzetten en aansluiten.
Spiegelglas heb ik niet voor je, helaas, maar dat moet makkelijk lukken onder de 181 euro, lijkt me.
Behuizing ligt in Den Bosch.
Kosten, niets, of verzendkosten.
Het electrisch verstelbare mechaniek is stuk (pootje gebroken) maar als je het mechaniekje van je kapotte spiegel afhaalt en overzet, is dat weer opgelost. Bedrading heb je nog als het goed is, die moet je dus ook even overzetten en aansluiten.
Spiegelglas heb ik niet voor je, helaas, maar dat moet makkelijk lukken onder de 181 euro, lijkt me.
Behuizing ligt in Den Bosch.
Kosten, niets, of verzendkosten.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 20:54 #1203013
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ad
Hallo hydrow
Neem eens contact op met Ad Kompagne (inlognaam "Kompagne"). Volgens mij heeft die nog een rechter buitenspiegel liggen met elektrische bediening. In de kleur 417 dacht ik.
Over de prijs worden we het wel eens.
Groetjes
Mathy
[edit: oeps, ik geloof dat ie al weg is.]
Neem eens contact op met Ad Kompagne (inlognaam "Kompagne"). Volgens mij heeft die nog een rechter buitenspiegel liggen met elektrische bediening. In de kleur 417 dacht ik.
Over de prijs worden we het wel eens.
Groetjes
Mathy
[edit: oeps, ik geloof dat ie al weg is.]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-06-2008 21:08 #1203015
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Steekwoord
Hallo Frits, Volvisti
Groetjes
Mathy
Carlo Schmidt wordt op dit forum zo vaak genoemd, dat er steekwoorden gemaakt zijn voor "Carlo Schmidt", "Carlo" en "Schmidt". De site zet er dus automatisch een stippellijntje onder. Dat wil zeggen, dat je door erop te klikken bij onderwerpen terecht komt, die ook over dit onderwerp gaan. Als de indiener van dat onderwerp (of een moderator) het juiste steekwoord heeft toegevoegd.960 estate 1996 schreef : Staat oa ook <a href="/node/417">Carlo Schmidt</a> en nog veel meer adressen bij.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2008 09:21 #1203049
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier ligt ook nog een blauwe
Heb hier ook nog een blauwe behuizing liggen met stekkers maar het meganisme is stuk, speigelglas zat vast met een of andere lijm.
Bas

Waar woon je ergens?
Bas

Waar woon je ergens?
Moderators: Jerry Stam