Zwarte rubbers om de voorruit van een 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Carel van Nievelt
- Nieuw lid
-
Groet, Carel (945 Nordic (1/1997) B230FK 188K km)
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euh.....Frans? Dat hóórt niet zo hoor!FransS schreef : De raamrubbers rondom de voorruit kun je er zo af trekken. De ruit zit vastgekit. De rubbers zijn alleen voor het nette aanzicht.
De raamstrips zitten met clips vast, en niet met ruitenkit.Als je met een oud bankpasje onder de strip, vanonder naar boven beweegt, voel je een nokje.Zetje pasje óp dit nokje en druk naar buiten toe, dus vanuit het midden van de ruit naar buiten.
Er zitten er aan de zijstrips meen ik 4 of 5, en de bovenstrip heeft er dacht ik, 8. Clips gaan bijna altijd stuk bij verwijderen, wat tevens de reden is van geklepper tijdens het rijden.
Clips kosten geen ruk bij de dealer, koop gelijk een stuk of 15 nieuwe als je met de strip gaan rommelen.
Dus, ruitenkit, is niet "des Volvo's"
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Marco
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De hoekstukje onderaan, zijn niet te koop. Ze staan niet in VADIS, hebben dus geen nummer en zijn dan dus ook niet te bestellen. Wat er wel in VADIS staat is een potje snot waar je dat hoekstukje mee kan kneden, althans, zo interpreteer ik het.EndlessQuest schreef : Mijn 940 mist ook die stukjes. Maar dat zijn toch aparte hoekstukjes? Kun je die dan ook gewoon met clipjes vastzetten? Iemand een idee wat het kost als ik die hoekstukjes wil hebben?
Ik zou graag weten hoe de onderhoekjes te vullen, want ik mis ze ook.Op mijn sedan zitten ze wel, lijkt wel glaskit of zo.