Zij knippers verwijderen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb voor mijn 960 witte knippers gekocht voor de vóór schermen, nu wil ik weten hoe ik de oude verwijder.
In het instruktie boekje staat dat ik ze naar de voorkant moet duwen en dan er uit trekken, nu heb ik dit geprobeert, maar er zit weinig beweging in, iemand een tip ??
Gr Bart.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt dan ook zien, dat er aan de dikste kant (die aan de deurkant zit) een clipje zit.Dit zit bij de oude ook, dus als je met je ANWB kaart tussen het plaatwerk en de behuizing in de rijrichting duwt, is ie los.
Kostte dat, die witte knippers, als ik vragen mag?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat snoek38 hierboven de zijknippertjes bedoeld die óp het scherm zitten, niet de gewone knipperlichtunits.960 estate 1996 schreef : kosten 35 euro per stuk Bas
Die kosten hoop ik toch geen 35 euro per stuk.....tsss.......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb er een (gewone, dus oranje) uit de sloopauto uit Margraten gehaald. Het gaat redelijk gemakkelijk. Je moet ze of helemaal naar voor of helemaal naar achter drukken (weet niet meer precies welke van de twee). Daarna kun je er eerst de ene en dan de andere kant eruit halen. Als je hem dus naar links moet duwen, dan gaat de rechterkant er vervolgens als eerste uit.Baseman schreef : Dit zit bij de oude ook, dus als je met je ANWB kaart tussen het plaatwerk en de behuizing in de rijrichting duwt, is ie los.
Groetjes
Mathy
BTW Estate services heeft ze voor 9,50 euro per stuk. Wit met chrome rand zo te zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas en Mathy bedankt,ik was 7,50 per stuk kwijt bij Nordicar, ga het morgen maar eens proberen met de ANWB pas van 2007 .Baseman schreef : Als het goedis heb je de witte dus liggen, dus kun je zien hoe de constructie zit.
Je kunt dan ook zien, dat er aan de dikste kant (die aan de deurkant zit) een clipje zit.Dit zit bij de oude ook, dus als je met je ANWB kaart tussen het plaatwerk en de behuizing in de rijrichting duwt, is ie los.
Kostte dat, die witte knippers, als ik vragen mag?
Gr Bart .
- V700 register
- Nieuw lid
-
foutje bedankt.Baseman schreef :
Ik neem aan dat snoek38 hierboven de zijknippertjes bedoeld die óp het scherm zitten, niet de gewone knipperlichtunits.960 estate 1996 schreef : kosten 35 euro per stuk Bas
Die van Estate service passen niet vraag maar aan HansL
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal, passen voor geen meter! Goedkoop is duurkoop. Nu heb ik ze weer bij de dealert, en die passen perfect!960 estate 1996 schreef :
foutje bedankt.Baseman schreef :

Die van Estate service passen niet vraag maar aan HansL

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Die van Nordicar passen wel (bij mij).960 estate 1996 schreef : Die van Estate service passen niet vraag maar aan HansL