Linker achterscherm 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 13:33 #1062563
door V700 register
Wie heeft er ervaring mee om een komplete achterscherm te vervangen?
Waar moet ik rekening mee houden en wie heeft er tips.
Tevens zoek ik nog een linker achterscherm voor een 940 sedan
Sorry was even vergeten om te vermelden dat het een 940 sedan uitvoering betreft.
Gr, Milco
Linker achterscherm 940 is gemaakt door V700 register
Wie heeft er ervaring mee om een komplete achterscherm te vervangen?
Waar moet ik rekening mee houden en wie heeft er tips.
Tevens zoek ik nog een linker achterscherm voor een 940 sedan
Sorry was even vergeten om te vermelden dat het een 940 sedan uitvoering betreft.
Gr, Milco
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 13:52 #1182838
door Willem van Strik (GAST)
Voor de 740 heb ik op de VKB het Volvo werkplaatshandboek "werkzaamheden aan de carosserie" aangeschafd. Daarin staat hoe en vanaf waar je het achterscherm kan vervangen. Voor de 940 is het achterscherm anders en kan dus ook de procedure anders zijn.
Wil je voor een rally-wagen vervangen, of voor een auto die netjes moet worden? In het laatste geval zou ik het carosseriedeel nieuw aanschaffen, is waarschijnlijk gewoon af-dealer leverbaar.
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic 740 of 940?
Voor de 740 heb ik op de VKB het Volvo werkplaatshandboek "werkzaamheden aan de carosserie" aangeschafd. Daarin staat hoe en vanaf waar je het achterscherm kan vervangen. Voor de 940 is het achterscherm anders en kan dus ook de procedure anders zijn.
Wil je voor een rally-wagen vervangen, of voor een auto die netjes moet worden? In het laatste geval zou ik het carosseriedeel nieuw aanschaffen, is waarschijnlijk gewoon af-dealer leverbaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 15:36 #1182841
door V700 register
Het is voor de Rally Bolide, hoeft geen showroom model te worden maar het moet er wel netjes uitzien.
Gr, Milco
Beantwoord door V700 register in topic 940
Het is voor de Rally Bolide, hoeft geen showroom model te worden maar het moet er wel netjes uitzien.
Gr, Milco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 15:42 #1182842
door V700 register
kan je die meenemen naar Gemert,
ben wel benieuwd hoe een voorspatbord moet , dat gaat nog wel gebeuren.
Beantwoord door V700 register in topic cool!
ow leuk,Willem van Strik lidnr 328 schreef :
Voor de 740 heb ik op de VKB het Volvo werkplaatshandboek "werkzaamheden aan de carosserie" aangeschaft.
kan je die meenemen naar Gemert,
ben wel benieuwd hoe een voorspatbord moet , dat gaat nog wel gebeuren.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 20:04 #1182877
door Timen Smit
Haal gewoon het achterscherm uit een goede sloper.Ik weet er wel eentje te staan.
Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic een beetje (punt) laswerk
Haal gewoon het achterscherm uit een goede sloper.Ik weet er wel eentje te staan.
Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2007 21:38 #1182893
door V700 register
Dat is ook mijn bedoeling maar misschien heeft iemand nog een nieuwe staan waar hij of zij niets mee doet.
Gr, Milco
Beantwoord door V700 register in topic Dat is ook mijn bedoeling
Dat is ook mijn bedoeling maar misschien heeft iemand nog een nieuwe staan waar hij of zij niets mee doet.
Gr, Milco
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2007 09:48 #1182935
door V700 register
Milco,
kijk eens op de Hartsant site voor een nieuwe of bel ze effe op, scheelt een hoop werk, want een ouwe er strak uitkrijgen is een behoorlijke klus, omdat je alle puntlassen eruit moet boren, als ze hem hebben kost het vaak maar een tientje of 5 en dan heb je ook nog een scherm wat je zonder veel problemen kan lassen (een ouwe is verzinkt), anders heeft estate services er wel 1 staan, waarschijnlijk.
Groeten,Co.
Beantwoord door V700 register in topic Milco,
kijk eens op de
Milco,
kijk eens op de Hartsant site voor een nieuwe of bel ze effe op, scheelt een hoop werk, want een ouwe er strak uitkrijgen is een behoorlijke klus, omdat je alle puntlassen eruit moet boren, als ze hem hebben kost het vaak maar een tientje of 5 en dan heb je ook nog een scherm wat je zonder veel problemen kan lassen (een ouwe is verzinkt), anders heeft estate services er wel 1 staan, waarschijnlijk.
Groeten,Co.
Moderators: Jerry Stam