Alu roofrails ook in "driepunts" uitvoering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2007 12:38 #1062009
door V700 register
De titel zegt het het al.
Bestaan er roofrails van het "driepunts" model in de kleur zilver?
Ik heb nu een 940 '91 versie met "vierpunts" roofrails in de kleur zilver.
Samen met een chromen lijst op voor en achterbumber en op de sierstrips is dit een hele mooie verschijning (mijn mening)
Nu ik naar een verse 940 '98 ga waar al driepunts roofrails opzitten dacht ik, kan ik dat aanpassen voor een zilveren exemplaren?
Dan zou ik gelijk voor de chroomset gaan op de bumpers en dan ziet hij er plots veel leuker uit.
Alu roofrails ook in "driepunts" uitvoering is gemaakt door V700 register
De titel zegt het het al.
Bestaan er roofrails van het "driepunts" model in de kleur zilver?
Ik heb nu een 940 '91 versie met "vierpunts" roofrails in de kleur zilver.
Samen met een chromen lijst op voor en achterbumber en op de sierstrips is dit een hele mooie verschijning (mijn mening)
Nu ik naar een verse 940 '98 ga waar al driepunts roofrails opzitten dacht ik, kan ik dat aanpassen voor een zilveren exemplaren?
Dan zou ik gelijk voor de chroomset gaan op de bumpers en dan ziet hij er plots veel leuker uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2007 13:00 #1180103
door V700 register
pfoei.
is moeilijk lijkt me. ik moet zeggen dat ik het nog nooit gezien heb.
wel de driepunts die ik zelf heb, maar das een oud model.
en anders: kan je hem niet kaalschuren en/of zilver spuiten?
Beantwoord door V700 register in topic nieuw model en zilver..
pfoei.
is moeilijk lijkt me. ik moet zeggen dat ik het nog nooit gezien heb.
wel de driepunts die ik zelf heb, maar das een oud model.
en anders: kan je hem niet kaalschuren en/of zilver spuiten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2007 21:27 #1180142
door V700 register
de hemel van mn estate valt er binnenkort spontaan uit. Is het een eenvoudige clus om roofrails te monteren (zitten er nu niet op) of kan ik daar beter niet aan beginnen?
Emo
Beantwoord door V700 register in topic aanvullende vraag
de hemel van mn estate valt er binnenkort spontaan uit. Is het een eenvoudige clus om roofrails te monteren (zitten er nu niet op) of kan ik daar beter niet aan beginnen?
Emo
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2007 23:06 #1180165
door Eric Bakker (GAST)
Nee. het is niet eenvoudig. Je moet zelf de positie bepalen waar je de gaten gaat boren, en je moet aan busjes zien te komen waar de bouten doorheen gaan naar de stevige rand aan de binnenkant om ze aan te bevestigen.
Ik heb het door Nordicar laten doen vorig jaar. De dealer wist niet hoe het moest, ze hadden nog nooit roofrails achteraf gemonteerd.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Precisie klus
Emo van Halsema schreef :
Nee. het is niet eenvoudig. Je moet zelf de positie bepalen waar je de gaten gaat boren, en je moet aan busjes zien te komen waar de bouten doorheen gaan naar de stevige rand aan de binnenkant om ze aan te bevestigen.
Ik heb het door Nordicar laten doen vorig jaar. De dealer wist niet hoe het moest, ze hadden nog nooit roofrails achteraf gemonteerd.
Moderators: Jerry Stam