Voorruit vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2008 00:19 #1189749
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Morgen!
Morgenochtend schuif ik mijn 740 Estate B204FT even naar binnen bij de Glasgarage-Profile Tyre Center in Woudenberg.
Met een WA-Plus verzekering gaat mij dat persoonlijk NUL euro kosten. Goed verzekerd zijn kan dus voordeeltjes opleveren...
(Wat is het verschil met een gewone WA-verzekeringspremie? Iets van 100 euro per jaar voor mijn persoonlijke noclaimsiuatie; dus na ruim 2,5 jaar heb je het terug verdiend).
Groeten, Lieme Huib
Met een WA-Plus verzekering gaat mij dat persoonlijk NUL euro kosten. Goed verzekerd zijn kan dus voordeeltjes opleveren...
(Wat is het verschil met een gewone WA-verzekeringspremie? Iets van 100 euro per jaar voor mijn persoonlijke noclaimsiuatie; dus na ruim 2,5 jaar heb je het terug verdiend).
Groeten, Lieme Huib
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 00:28 #1189839
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Hoe lang?
Dus dan wordt het pas voordelig als je binnen 2 jaar weer een nieuwe ruit moet hebben.
Mijn record is 4 voorruiten in ÉÉN WEEK.
Maar de laatste 12 jaar geen ruit meer vervangen van 3 auto's.
Dus ik heb het bewust niet meer meeverzekerd. met 70% No-Claim
Mijn record is 4 voorruiten in ÉÉN WEEK.
Maar de laatste 12 jaar geen ruit meer vervangen van 3 auto's.
Dus ik heb het bewust niet meer meeverzekerd. met 70% No-Claim
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 00:53 #1189849
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buitje
Was dat met die beroemde Hagelbui in 1997/1998 ergens?
Grt.
Maurits

Grt.
Maurits

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2008 01:25 #1189852
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Daarvoor
Dat was daarvoor, die hagelbui was echt dramatisch. Maar ik had geen ruitschade aan de auto's
M'n Volvo vrachtwagen stond geparkeerd tussen allerlei auto's die na de hagel bui totalloss waren, Die volvo had gewoon niks, terwijl die er vol in stond!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n Seat een paar deukjes in het dak
M'n 740 was gelijk een poffertjes pan, 5 minuten na de hagelbui, vloog er één achterop.
Volgens de verzekering was deze auto toch al waardeloos omdat tie hagelschade had..............................Schrootprijs dus..........
<u>4 ruiten;</u>
Maandag morgen scheur in de ruit= nieuwe ruit
terugweg van de ruitenboer, een steen of een stuk ijzer op de snelwegspringt op, weer een grote ster!
Gelijk terug.
De andere dag, m'n koffertje ligt op de bijrijders stoel, moet onwijs in de ankers. Normaal schiet zo'n koffer dan "onder" het dashboard.
Deze keer ging die "over" het dashboard door de ruit.
Weer terug. Nieuwe ruit.
Sta ik de andere morgen m'n ramen schoon te wissen; weer een grote scheur!!!!!
M'n Volvo vrachtwagen stond geparkeerd tussen allerlei auto's die na de hagel bui totalloss waren, Die volvo had gewoon niks, terwijl die er vol in stond!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n Seat een paar deukjes in het dak
M'n 740 was gelijk een poffertjes pan, 5 minuten na de hagelbui, vloog er één achterop.
Volgens de verzekering was deze auto toch al waardeloos omdat tie hagelschade had..............................Schrootprijs dus..........
<u>4 ruiten;</u>
Maandag morgen scheur in de ruit= nieuwe ruit
terugweg van de ruitenboer, een steen of een stuk ijzer op de snelwegspringt op, weer een grote ster!
Gelijk terug.
De andere dag, m'n koffertje ligt op de bijrijders stoel, moet onwijs in de ankers. Normaal schiet zo'n koffer dan "onder" het dashboard.
Deze keer ging die "over" het dashboard door de ruit.
Weer terug. Nieuwe ruit.
Sta ik de andere morgen m'n ramen schoon te wissen; weer een grote scheur!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2009 14:16 #1228663
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe doe je dat? Mijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2009 22:36 #1228709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat doen wel meer
Dat doen wel meer verzekeringsmaatschappijen
Ik had een 240 van 1991 en die was gewoon WA+Casco (all-risk) verzekerd, maar toen ik mijn huidige 940 wilde verzekeren, toen verdubbelde de premie ineens en op mijn vraag voor een WA-plus verzekering werd negatief gereageerd, dat kon niet meer ( Delta-Lloyd )
Ik had een 240 van 1991 en die was gewoon WA+Casco (all-risk) verzekerd, maar toen ik mijn huidige 940 wilde verzekeren, toen verdubbelde de premie ineens en op mijn vraag voor een WA-plus verzekering werd negatief gereageerd, dat kon niet meer ( Delta-Lloyd )
Moderators: Jerry Stam