Welke velgen staan het mooist onder mijn 740?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Staat zeker niet verkeerd!
Nog wel een beetje 760-chroom toevoegen voor een beter gelijkenis...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zullen de Rigel-velgen worden....

Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vliegende Hollander schreef :
Het zullen de Rigel-velgen worden....
Ik hoop dat je dan een ander adresje hebt dan de marktplaats advertentie uit je eerste bericht, want dat lijken me de 14" velgen te zijn. Staan heel anders dan de Rigel velgen: meer band en minder metaal, wat meestal minder fraai is dan andersom.
Bovendien heb jij een nieuwer type 740, dus ik zou op zijn minst even ter plekke een velg omwisselen om te bekijken of het echt past.
<edit> ik lees nu pas in de advertentie dat de foto (met volgens mij 14" velgen) als (onjuist) voorbeeld dient. Als telefonisch al is aangegeven dat het om 15" gaat, zullen het idd. wel Rigels zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu zegt de aanbieder Henk van de velgen uit Nagele (marktplaats) dat zijn velgen dezelfde zijn als de Rigel-velgen die ik nu wil. Moet ik een nieuwe bril?
Helaas kan hij er (velg + band) geen geen close-up foto van maken omdat zijn camera kapot is...Volgens hem zijn het 195/60/15 velgen van een 760 uit 1986.

Nu zegt de aanbieder Henk van de velgen uit Nagele (marktplaats) dat zijn velgen dezelfde zijn als de Rigel-velgen die ik nu wil. Moet ik een nieuwe bril?
Als hij de velgen vann de foto heeft, nee, maar de verkoper wel. Het hart is kleiner op de foto dan bij de rigels en de rigel heeft enkele spaken ipf de dubbele van de foto.
Helaas kan hij er (velg + band) geen geen close-up foto van maken omdat zijn camera kapot is...Volgens hem zijn het 195/60/15 velgen van een 760 uit 1986.
Kijken bij afhalen en als het de rigels niet zijn lekker laten liggen. Die van de foto zijn echt 14". (dus grote kans dat je daar niets aan hebt)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)