frontjes tussenneus

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 11:31 #1169753 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Later
Die tussenneus moet even wachten. Eerst de aanschaf van een V90 financieel weer even te boven komen, maar komen doet hij wel een keertje. Al zal er in eerste instantie wel weer een stallingsplaats voor geregeld moeten worden: ik ga waarschijnlijk gen drie auto's op de weg zetten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 16:38 #1169806 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic tussen blokjes gril
Willem, Vraag eens aan GJ Verhage wat hij met zijn oude turbo gedaan heeft, die had dacht ik een.
Ook stond er vorig jaar een te koop in Mijdrecht, een diesel.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 16:43 #1169807 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Andere koplamp?

mderijke schreef : Bestaat dat wel??????
Volgens mij zijn de tussenneuzen alleen maar in spijltjes geleverd (dus met het stukje meegespoten tussen grille en koplamp), de blokjes grille was direct vanaf 1990 al gelijk aan de 940 dacht ik. (Dus de neus van de mijne en zoals Toon en Jeroen).

Zijn de grille en koplampen van de tussenneuzen echt anders dan van de 740 en 940, of zit er alleen een rand omheen? Hoe groot is de kans dat je op de sloop nog eens een vervangende koplamp of grille vindt?

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2007 17:21 #1169812 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Anders
Koplampen zijn echt anders, en koplampglazen zijn ook lastiger verkrijgbaar. De plastic rand is aangeklikt aan het koplamphuis en de gehele koplamp is dus kleiner dan bij een 740 of 940.
Grille hoef ik niet op de sloop te vinden: ik heb er nog eentje liggen hier. Een eierkratje tussenmodel is in nederland nooit geleverd en verwacht ik dan ook niet hier op de sloop te vinden, in Scandinavie zou dat echter wel moeten lukken. 

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-06-2015 00:30 #1419565 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic facelift
Op de 940 sedan heb ik nieuwe koplampen gemonteerd. Dat staat wat netter. De oude waren nog heel redelijk en deze zitten nu op de 740. Dat zal zeker een hele verbetering zijn in lichtopbrengst.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC