Mogelijkheden Achterlichten Group Buy?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wil bij diverse leveranciers gaan informeren wat de kosten zijn bij een bepaald aantal achterlichten.
Zijn er mensen die interesse hebben? Dit is nog geen officiele intekenlijst, maar een poging om een beetje inzicht in de behoeften te krijgen.
Eventueel kunnen ook koplampglazen, zijknippers en stadslicht/richtingaanwijzerunits in wit or oranje-wit meebesteld worden?
Dus wie wil wat?
- Achterlicht Rood-Wit:
- Achterlicht Rood-Wit-Oranje:
- (Achterlicht Rood-Wit 960 model) indien verkrijgbaar bij niet-dealers:
- Koplampglazen oud model:
- Voor-Knipperlichtglazen oud model Wit:
- Voor-Knipperlichtglazen oud model Oranje-Wit:
- Zijknipperlicht Wit:
- Zijknipperlicht Oranje:
- Koplampglazen tussenmodel:
- Voor- Knipperlichtglazen Wit:
- Voor- Knipperlichtglazen Oranje-Wit:
- Zijknipperlicht Wit:
- Koplampglazen:
- Voor- Knipperlichtglazen Wit
- Voor- Knipperlichtglazen Oranje-Wit:
- Zijknipperlicht Wit:
- Koplampglazen:
- Voor- Knipperlichtglazen nieuw 960 model Wit:
- Zijknipperlicht Wit:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Baseer je op de prijzen van bijvoorbeeld Wytze, of Biltema ( www.biltema.se ), en alleen als je daar flink onder kunt komen heeft een group-buy denk ik zin.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb al informatie dat het goed mogelijk moet zijn om voor een setje achterlichten +/- 20 euro minder te betalen, dat lijkt me de moeite.
Als er toch besteld gaat worden kunnen er net zo goed nog wat andere lampunits meegestuurd worden, dat scheelt in ieder geval verzendkosten...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prijzen voor 940 sedan:
Achterlichten rood-wit €49,-
Voorknippers €19,-
Zijschermknippers €9,-
Kortom: rondom in het wit klaar voor €154,- ex. verzendkosten. Of afhalen in Emmen!
De enige goedkopere die ik heb gezien is op <a href=" www.ebay.de/ "> www.ebay.de ; achterlichten sedan voor €35,-, maar die kan ik (zie ik net) niet meer terugvinden, en op de vraag wat de verzendkosten zouden zijn (vaak hoog op Ebay) kreeg ik geen reactie.
Iemand goedkoper? En is iemand bekend met de kwaliteit (kleur/pasvorm) van Artaparts?
Dré
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, die is bekend. Maar als ik kijk bij de bumperbekleding dan staat daar al een fout.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Estate services is duurder met de voor en zijknippers.André Swart schreef : Achterlichten rood-wit €49,-
Voorknippers €19,-
Zijschermknippers €9,-
Kortom: rondom in het wit klaar voor €154,- ex. verzendkosten. Of afhalen in Emmen!
Zij hebben geen achterlichten voor de sedan.
Verder ken ik het bedrijf niet, maar zoveel aftermarket producenten zijn er niet, dus grote kans dat je daar hetzelfde koopt als bij een andere aftermarket leverancier.
- Nieuw lid
-
Dit was inderdaad een van de adressen waar ik op doelde, toen ik zei dat een group-buy niet veel gaat opleveren.
Jouke (variomagic) noemde ze in een plaatwerk-draadje, dat betekent waarschijnlijk dat hij er zelf goede ervaringen mee heeft.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Denk je niet dat als we daar 10 setjes bestellen er best nog wat van de prijs af kan?Willem van Strik lidnr 328 schreef : Dit was inderdaad een van de adressen waar ik op doelde, toen ik zei dat een group-buy niet veel gaat opleveren.
Ik ben inmiddels zelf voorzien, er kwam een hele goede aanbieding op mijn pad.
Als er toch nog interesse is in deze group buy wil ik het nog steeds wel doen...
- Nieuw lid
-