Rubbers gezocht voor (elect. schuif) dakraam
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2007 17:52 #1060087
door V700 register
Rubbers gezocht voor (elect. schuif) dakraam is gemaakt door V700 register
Na een maand mooi weer en veel het dakje open gehad, zijn de rubbers van het open dakje los gelaten. Ze werden al slecht, maar ze waren nu zo'n 40 cm aan beide kanten los. Ik ben toen naar een bedrijfje gegaan die in dakramen doet. Na even speuren gaf hij mij de prijs door voor 2 nieuwe rubbers incl. monatage, € 220,- zonder te lachen........
Daarom maar naar de garage gegaan waar al mijn auto's in het verleden in onderhoud zijn geweest. Hij heeft de rubbers provisorisch kunnen plakken met een soort van zwarte, teerachtige lijm, gratis!!!
Is er iemand die de goede rubbers heeft liggen en tegen een redelijke vergoeding, de rubbers wil vervangen?

Daarom maar naar de garage gegaan waar al mijn auto's in het verleden in onderhoud zijn geweest. Hij heeft de rubbers provisorisch kunnen plakken met een soort van zwarte, teerachtige lijm, gratis!!!
Is er iemand die de goede rubbers heeft liggen en tegen een redelijke vergoeding, de rubbers wil vervangen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2007 18:30 #1165823
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer?
Dat rubber kun je toch gewoon bij de dealert bestellen?
Ik meende dat het rond de 40 euri kostte. Als je zelf in staat bent de óude rubbers" goed te verwijderen, de handel goed schoonmaakt, dan kun je het volgens mij makkelijk zelf.
Valentijn (achnaton op het forum) kan je er denk ik alles over vertellen.
Ik meende dat het rond de 40 euri kostte. Als je zelf in staat bent de óude rubbers" goed te verwijderen, de handel goed schoonmaakt, dan kun je het volgens mij makkelijk zelf.
Valentijn (achnaton op het forum) kan je er denk ik alles over vertellen.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2007 20:58 #1165831
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Vraagbaak
Zijn ervaringen zijn <a href="/?q=node/10615" target="_blank" title="Snor">hier in de vraagbaak </a> beschreven.Baseman schreef : Valentijn (achnaton op het forum) kan je er denk ik alles over vertellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-05-2007 21:38 #1165835
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verlijmd?
De rand van mijn schuifdak is helemaal niet gelijmd,deze rand zit gewoon geklemd om de rand van het dakje. Tijdens het afstellen van mijn dakje (staat op het forum) raakte de rand los,toen bleek dat dit gewoon geklemd zit,althans in mijn geval,misschien hoort het wel gelijmd... Maar in ieder geval is het na het afstellen niet meer van zijn plaats gekomen.
Mvg Mischa
Mvg Mischa
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-05-2007 12:04 #1165867
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zonaanbidders
Mijne heren,
Mischa en Bas verwijzen naar een snor die je op de fels van het stalen paneel kunt klemmen.
Bullycastle schrijft over een dakraam, dat doet mij vermoeden dat hij het over een glazen paneel heeft en daar zit geen felsrandje aan.
Met glazen panelen heb ik geen ervaring, maar als die teerplak van de garage nou werkt, lekker laten zo toch?
achn-aton; aton=zon of zonnegod.
Mischa en Bas verwijzen naar een snor die je op de fels van het stalen paneel kunt klemmen.
Bullycastle schrijft over een dakraam, dat doet mij vermoeden dat hij het over een glazen paneel heeft en daar zit geen felsrandje aan.
Met glazen panelen heb ik geen ervaring, maar als die teerplak van de garage nou werkt, lekker laten zo toch?
achn-aton; aton=zon of zonnegod.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-05-2007 16:00 #1165961
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Glazen paneel
Ja, klopt Valentijn.
Het is een glazen paneel, die elektrisch open gaat, shuiven of kantelen. Ook de strip die aan het dak van de auto zit heeft los gelaten, dus moet het met de tijd wel vervangen meen ik.
Mvg,
André
740 2.3 GL U9 1990 met 491.000 op de teller.
Het is een glazen paneel, die elektrisch open gaat, shuiven of kantelen. Ook de strip die aan het dak van de auto zit heeft los gelaten, dus moet het met de tijd wel vervangen meen ik.
Mvg,
André
740 2.3 GL U9 1990 met 491.000 op de teller.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-05-2007 18:01 #1165975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitstel
Beste André,
Nou ja, dan heb je door de plakactie i.i.g. even uitstel van executie en krijg je even de tijd naar alternatieven te zoeken.
Is het een volvodakje of een ander merk?
Mijn ervaring is wel dat die dakjeslui de markt goed afgeschot hebben en je nauwelijks alternatief kunt winkelen.
Nou ja, dan heb je door de plakactie i.i.g. even uitstel van executie en krijg je even de tijd naar alternatieven te zoeken.
Is het een volvodakje of een ander merk?
Mijn ervaring is wel dat die dakjeslui de markt goed afgeschot hebben en je nauwelijks alternatief kunt winkelen.
Moderators: Jerry Stam