Kleur van Nova velg
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gerard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meestal kan je voor velgen Mitsubishi kleurnummer A50 gebruiken.
Is een mooie heldere kleur zonder donkere componenten en dus met een mooie "flop".
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank je voor de tip! Maar omdat de originele grijze (plastic) naafdoppen met Volvo logo niet meegespoten worden, wil ik wel graag dat er geen kleurverschil te zien is.edebree schreef : Meestal kan je voor velgen Mitsubishi kleurnummer A50 gebruiken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je die naafdoppen meeneemt, kunnen ze dan niet (met de computer) vaststellen, welke kleur je precies moet hebben?
groetjes
Mathy
- A. Remy
- Nieuw lid
-
De meeste Volvo-velgen hebben kleurnummer 931, wellicht dus ook de Nova's.
mvg
Wolwo
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank je, Alain. Ik zal eens kijken of we daar iets mee kunnen.wolwo schreef : De meeste Volvo-velgen hebben kleurnummer 931, wellicht dus ook de Nova's.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Ik heb het kleurnummer gevonden in een accessoirescatalogus van de 700/900/S/V90 van 1998 gevonden. Voor een aantal velgen stond het kleurnummer er bij, voor de Nova's niet. Mocht iemand een oudere catalogus hebben, dan staat het daar misschien bij verlmeld.
Grtz
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb even in die van modeljaar 1995 gekeken. Daar staan geen kleurcodes bij de velgen. Alleen bij de "Titan" velg staat aangegeven dat ie titaangrijs is.
Groetjes
Mathy
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Gevonden door de mij immer zeer behulpzame René Groen (magazijnchef van dealer Van Kuyk Alkmaar), die heel slim informatie wist te combineren in het accessoireboek (<a href=" www.epabakker.com/Volvo/Accessoires%20X90.pdf " target="_blank" title="Accessoireboek 700/900">hier te downloaden als pdf). Via het artikelnummer van de los te bestellen 'cap' vond hij dat dezelfde cap voor de Nova en de Aries werd gebruikt, en bij de Aries stond wel het kleurnummer genoemd.