raamrubber 780
- V700 register
- Nieuw lid
-
(ja frits, hij staat intussen achterstevoren onder het afdak, goeie tip!)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik werk al jaren tot volle tevredenheid met POLY MAX (1 For All) kit van BISON.Hans L schreef : Bij het onderste raamrubber van het achterraam van de 780 ontstaat een kleine kier tussen het raam en het rubber. Hierdoor kan er water tussen komen, wat volgens mij niet de bedoeling is. Het is al eens een beetje geplakt volgens mij. Het rubber is verder nog goed. Wat helpt hiertegen? Lijm of kit ertussen, en zo ja, welke soort?
Ook de ramen van mijn caravan heb ik hiermee helemaal dicht gekregen. Het is zeer goed bestand tegen allerlei weersinvloeden. Je moet wel een kitpistool hebben, het is dus geen tube of zoiets.
Ik kan/wil je wel helpen.
Groet,
Rob
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Zit er roest onder? Dan zwelt het metaal iets en misschien sluit het rubber dan niet goed aan.Ben hier niet zeker van maar het zou toch kunnen?
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is idd meestal de oorzaak. Het rubber wordt iets omhoog geduwd door de roest en als die van binnenuit komt, is kitten slechts symptoombestrijding.hlambrechts schreef : Maar de vraag die bij mij opwelt: hoe komt het dat het rubber niet goed aansluit?
Zit er roest onder? Dan zwelt het metaal iets en misschien sluit het rubber dan niet goed aan.Ben hier niet zeker van maar het zou toch kunnen?
Groeten.Hedwig
Vaak ontstaat een beschadiging door het onvakkundig verwisselen van een autoruit.
Eerst goed schoonmaken dus en vervolgens behandelen met Owatrol.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-