Flat blade ruitenwisser

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2006 09:43 #1150589 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic praktijk
Ik ga liever uit van mijn eigen praktijkervaring, dan van een test. De Bosch ruitenwissers die op mijn estate zaten, lieten de helft van het water achter op mijn ruit. De Aldi wissers niet. Bovendien...als een Bosch misschien 2, of zelfs drie keer langer mee gaat dan een Aldi wisser (wat nog niet bewezen is natuurlijk), rechtvaardigt dat dan een prijs die het 10-(tien!)voudige bedraagt? Voor mij niet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2006 19:52 #1150623 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je moet de flatblades van VAG hebben

EvdBorn schreef : De originele van Volvo zijn geloof ik 56 euro de set, maar ze zijn nog geen 5,60  euro waard. Doe mij maar weer gewoon Bosch met een stalen frame.

In de hierboven genoemde test kwamen de premium wissers van VW net onder de premiums van Bosch. Het verschil was echter dat de VW-wissers om en nabij de € 22,- waren. De Bosch-exemplaren zijn drie tientjes duurder.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me dus bijna een jaar geleden voor heb genomen om mijn huidige Bosch (gewone) ruitenwissers om te ruilen voor de VAG-flatblades. Alleen blijven die krengen onberispelijk. Dus dat wordt na de winter pas.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2006 23:43 #1150809 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wissers
Die moeten dan pas leverbaar zijn, een paar maanden geleden was dit nl nog niet het geval.
Bosch wissers vind ik persoonlijk "bagger". Goede ervaringen met SWF, iets duurder maar gaan wel een paar jaar mee, ipv nog geen seizoen met een setje Bosch.
Als ze "strepen trekken" gaan ze eraf.

André

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2007 22:22 #1153364 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Halfords
Ik heb er halfords rommel op zitten en vind ze niet super. Degene die ik achter heb trekt de boel eigelijk net niet helemaal mooi droog in 1X en die voor begint te hikken\over te slaan bij 135/140 kilometer per uur.
Dus eigelijk wil ik ook wat anders...
Maar om dan van die dingen met spoilers te nemen ofzo, en dat op mijn mooie 740 estate van net iets meer dan 20 zomers jong. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC