Nieuw 940-lid

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2022 14:29 #1111348 door V700 register
Nieuw 940-lid is gemaakt door V700 register
Goeiedag,
Mijn naam is Joost en ik heb sindskort een 940.
Ik wilde lpg gaan rijden en had deze geselecteerd, omdat ik er mijn swift kon inruilen (ja, klein verschil. I know) alleen bleek de gemeente een aantal parkeerboetes die zij had gemaakt op de dagen voor ze mijn vergunning blokkeerden te hebben gebruikt om o.a. de auto's bij de rdw te blokkeren dus had een particuliere volvo misschien een betere optie geweest achteraf.

Onder de geblokkeerden bevindt zich ook nog een c30 die agv een verkeerd aangesloten stekkertje tijdens een beurt, en 3x een nieuwe turbo, al 4 jaar bij de veroorzakende garage staat. Volgens hen nu echt gemaakt en klaar om mee te nemen, maar dan wel zonder apk en de ruilmotor die er na tussenkomst geschillencommissie in zou komen.

Ik ben dus behoorlijk bezig wat issues op te lossen en nog niet erg actief hier,maar heb al gezien dat er vaak handige adviezen komen op vragen van leden dus zal me zeker wel eens melden wanneer er iets met de 940 is wat ik niet 1,2,3 gefixt krijg. De kinderziektes zullen er met 552k km wel zo'n beetje uit zijn.

Genoeg voorgesteld maar weer. Ik ga de beide sproeiers op de motorkap eens proberen te wisselen, want die komen nu samen midden op de voorruit terecht en dat lijkt me niet erg praktisch.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• F Nieuwenhuizen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2022 12:47 #1471412 door F Nieuwenhuizen
Beantwoord door F Nieuwenhuizen in topic warrig verhaal..
Maar veel plezier met je 940!

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2022 21:04 #1471416 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Welkom
Je schreef:

Ik ga de beide sproeiers op de motorkap eens proberen te wisselen, want die komen nu samen midden op de voorruit terecht en dat lijkt me niet erg praktisch.

Afhankelijk van welke je precies hebt, kan je ze richten door ze helemaal te draaien of door met een paperclip/naald de sproeierbuisjes anders te richten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2022 16:14 #1471419 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ruitensproeiers
bij mij waren de linker en rechter sproeier omgewisseld; je klikt ze zo los even omzetten en ze spuiten weer lekker in het zicht (en niet meer in het midden).

En welkom overigens bij de club!!

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-08-2022 23:04 #1471431 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Welkom !
Ik maak er van:
940 gekocht van een bedrijf dat er parkeerboetes mee opliep. Waardoor de dienst parkeerbeheer van de betreffende gemeente de kentekens bij de RDW heeft laten opschorten. Bij 940 overnemen van een particulier zou dit niet gebeurd zijn.
Vml wordt een bedrijf dat de fout ingaat met parkeren harder aangepakt.

Klinkt als een vervelende kwestie voor het nieuwe lid hier. Succes ermee dat opgelost te krijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2022 04:16 #1471440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee, de inruiler heeft agv
Nee, de inruiler heeft agv een ingevuld contactformulier bij gemeente toen ineens de vergunning werd geblokkeerd, van die gemeente een serie boeyes als teactie gekregen. Is daarna geblokkeerd voor verkoop waardoor ik uiteindelijk beter een particuliere 940 had kunnen kopen qua prijs kwaliteitsverhouding, was de intentie.

Trouwens, de ruitensproeiers werken nu naar tevredenheid en sproeien nu weer buiten het midden.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC