Volvo 740 Bennie de baksteen
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2021 10:52 #1465834
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Dan is et 25 idd het minimale
Dan is et 25 idd het minimale.
De 17" velgen die 7j breed zijn hebben zelfs al et20 ipv et25 dus die 25mm is zeker niet teveel
De 17" velgen die 7j breed zijn hebben zelfs al et20 ipv et25 dus die 25mm is zeker niet teveel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2021 08:51 #1466335
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het blijft toch wel een plaatje!
Wat ben ik toch blij met mijn 740! Hij staat er weer super bij na een wasbeurtje, nu zie ik wel dat alle deuren onderaan beginnen te roesten.. verder hele auto gecontroleerd niks geen roest te bekennen. Ik ben van plan dit niet te vervangen de komende tijd, zover ik weet roest dit niet door op het carrosserie? Van de week de toeter erop maken & de ledbar en dan ben ik helemaal tevreden, het is een ledbar van 8" deze past precies tussen de hella's 

- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2021 19:21 #1466482
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Roest
Aan de deuren ?
dat is m.i. wel wat ongebruikelijk. Heb dat niet vaak gezien of over gehoord.
Ik denk niet dat het roestvirus zo over kan springen als het coronavirus trouwens.
Zou me geen zorgen maken daarom.
Goede kans dat je auto verder roestvrij is gezien de historie. Zou mooi zijn. Een Volvo om te koesteren dus. Inspecteer hem maar extra goed zou ik zeggen.
Het komt vaker voor dat mensen denken dat hun auto roestvrij is en het toch niet blijkt te zijn. Roest is een duivel die zich goed kan verstoppen.
35 of 45 bandenhoogte zegt alleen wat in relatie tot de breedte van de banden.
Een band met 35 als hoogtemaat kan hoger zijn dan eentje met 45 als hoogtemaat.
Die gele mistlampen zijn leuk. Ik heb ze ook. Zaten er niet origineel op.
dat is m.i. wel wat ongebruikelijk. Heb dat niet vaak gezien of over gehoord.
Ik denk niet dat het roestvirus zo over kan springen als het coronavirus trouwens.
Zou me geen zorgen maken daarom.
Goede kans dat je auto verder roestvrij is gezien de historie. Zou mooi zijn. Een Volvo om te koesteren dus. Inspecteer hem maar extra goed zou ik zeggen.
Het komt vaker voor dat mensen denken dat hun auto roestvrij is en het toch niet blijkt te zijn. Roest is een duivel die zich goed kan verstoppen.
35 of 45 bandenhoogte zegt alleen wat in relatie tot de breedte van de banden.
Een band met 35 als hoogtemaat kan hoger zijn dan eentje met 45 als hoogtemaat.
Die gele mistlampen zijn leuk. Ik heb ze ook. Zaten er niet origineel op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2021 07:55 #1466516
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben ervan op de hoogte dat
Ik ben ervan op de hoogte dat ik in de motorruimte een gat heb zitten, deze wil ik deze zomer aanpakken alleen moet hiervoor zoveel verwijderd worden dat ik er nog even mee wacht.
Verder hebben de deuren onderlangs gewoon vliegroest, je ziet het niet maar als je het eenmaal weet valt het op hé... Bij het dakraam een paar blaasjes die ook deze zomer worden aangepakt.
Verder wil ik inderdaad de auto zo netjes mogelijk houden, vandaar dat ik hem deze zomer laat polijsten en behandelen! Het kost wat maar is het ook helemaal waard naar mijn mening.
Verder hebben de deuren onderlangs gewoon vliegroest, je ziet het niet maar als je het eenmaal weet valt het op hé... Bij het dakraam een paar blaasjes die ook deze zomer worden aangepakt.
Verder wil ik inderdaad de auto zo netjes mogelijk houden, vandaar dat ik hem deze zomer laat polijsten en behandelen! Het kost wat maar is het ook helemaal waard naar mijn mening.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-05-2021 19:17 #1466577
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic In de motorruimte ?
Langsligger ? tegen schutbord ?
Ik zou van binnen naar buiten werken.
Alle holle delen (kokerbalken, langsliggers etc) vol spuiten met fluid film of mike sanders vet. Daarna de buitenkant.
Ik zou van binnen naar buiten werken.
Alle holle delen (kokerbalken, langsliggers etc) vol spuiten met fluid film of mike sanders vet. Daarna de buitenkant.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2021 09:48 #1467183
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is alweer een tijdje
Het is alweer een tijdje geleden.. ik heb een tijd geleden een aantal spatlappen kunnen bemachtigen (originele 740 spatlappen), voor een super leuk prijsje als ik zie hoe duur ze eigenlijk zijn schrik ik ervan.. Ook heb ik sinds vorige week een heckblende op de kop getikt! Hier ben ik helemaal happy mee, je ziet ze niet meer zo heel veel en ik heb er nu gewoon 1! Echt een toevoeging aan de auto. Nu ben ik alleen nog opzoek naar een spoiler voor op de achterklep, iemand die er toevallig nog 1 heeft liggen? Mijn voorkeur gaat uit naar een ducktail spoiler. De dakdragers zijn trouwens ook een extraatje, lekker retro 

- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-06-2021 17:26 #1467185
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic heckblende
Die heckblende staat haar goed! Stukje bij beetje ben je haar aan het verfraaien.
Keep up the good work, Tygo!
groet,
Pascal
Keep up the good work, Tygo!
groet,
Pascal
Moderators: Jerry Stam