Voorstellen
- Rutger Hovestad
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2019 14:23 #1109180
door Rutger Hovestad
Voorstellen is gemaakt door Rutger Hovestad
Goedemiddag,
Rutger Hovestad is de naam en sinds vorige week eigenaar van Volvo V90, ik heb de auto gekocht om mijn andere auto in de winter in de garage te laten staan.Ik heb de V90 gekocht in Kampen met de wetenschap dat de auto behoorlijk wat TLC nodig heeft, daar was de prijs m.i. dan ook naar. Volgende week krijgt de auto een aankoop keuring bij Carlo Schmidt om zo na te gaan wat er allemaal aan moet gebeuren.
Watmag er op voorhand al gebeuren aan de auto:
-nieuwe uitlaat, inclusief cat
-spoelen automaat
-diverseophang rubber (bonkend geluid in het vooronder)
Ik hoop op het forum de antwoorden te krijgen op mijn vragen, ik ben redelijk handig en zal dan ook zoveel mogelijk zelf willen klussen aan de auto.
Lid worden van de vereniging staat op de agenda, dus wellicht tot ziens!
Rutger Hovestad is de naam en sinds vorige week eigenaar van Volvo V90, ik heb de auto gekocht om mijn andere auto in de winter in de garage te laten staan.Ik heb de V90 gekocht in Kampen met de wetenschap dat de auto behoorlijk wat TLC nodig heeft, daar was de prijs m.i. dan ook naar. Volgende week krijgt de auto een aankoop keuring bij Carlo Schmidt om zo na te gaan wat er allemaal aan moet gebeuren.
Watmag er op voorhand al gebeuren aan de auto:
-nieuwe uitlaat, inclusief cat
-spoelen automaat
-diverseophang rubber (bonkend geluid in het vooronder)
Ik hoop op het forum de antwoorden te krijgen op mijn vragen, ik ben redelijk handig en zal dan ook zoveel mogelijk zelf willen klussen aan de auto.
Lid worden van de vereniging staat op de agenda, dus wellicht tot ziens!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2019 18:09 #1457004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Én gefeliciteerd, de V90 is een geweldig mooie bak !
Uiteraard worden we hier pas écht blij als we foto’s kunnen bewonderen..
Uiteraard worden we hier pas écht blij als we foto’s kunnen bewonderen..
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2019 13:30 #1457056
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Welkom hier!
Welkom hier!
Mocht je ook in de buurt van Kampen wonen: elke woensdagavond komt een groepje Volvoliefhebbers (en andere merken ook wel) bij elkaar in Emmeloord voor een avondje kletsen, koffie en soms ook onderdelen en klussen. Als je belangstelling hebt, stuur me dan even een PB. Er zit ook behoorlijk wat kennis van de V90 bij een aantal van die mensen.
Mocht je ook in de buurt van Kampen wonen: elke woensdagavond komt een groepje Volvoliefhebbers (en andere merken ook wel) bij elkaar in Emmeloord voor een avondje kletsen, koffie en soms ook onderdelen en klussen. Als je belangstelling hebt, stuur me dan even een PB. Er zit ook behoorlijk wat kennis van de V90 bij een aantal van die mensen.
- Rutger Hovestad
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2019 15:59 #1457104
door Rutger Hovestad
Beantwoord door Rutger Hovestad in topic Bedankt voor de uitnodiging
Bedankt voor de uitnodiging Willem, ik woon in de buurt van Eindhoven, Kampen is dus niet om de hoek voor mij

Moderators: Jerry Stam