Weer terug naar Volvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2018 12:44 #1108421
door V700 register
Weer terug naar Volvo is gemaakt door V700 register
Hallo Allemaal,
Even voorstellen, mijn naam is Hans ik kom uit het Gooi.
Na 5 jaar in een ander merk gereden te hebben, bleef de leifde voor een volvo toch jeuken.
Sinds afgelopen donderdag ben ik trotse eigenaar van een blauwe volvo 940 estate automaat uit 97op lpg. Wat een fijne wagen om in te rijden is dat zeg je zoeft over de weg. Mijn vorige Volvo beleving was een midden jaren zestig 4 deurs amazon, ook erg tof om mee te rijden. Die 940 is toch zeker stiller en soepeler dan de franse wagen van 7 jaar nieuwer.
De wagen ziet er van binnen en buiten netjes uit en het onderhoud van de afgelopen jaren is bekend. Toch kan het geen kwaad lijkt mij opm het vooronder even te knufflen zodat de huidige staat ook bekend is. Zelf sleutelik graag, maar dan wel voor goed onderhoud en niet om um rijdend te houden.
Groetjes
Hans
Even voorstellen, mijn naam is Hans ik kom uit het Gooi.
Na 5 jaar in een ander merk gereden te hebben, bleef de leifde voor een volvo toch jeuken.
Sinds afgelopen donderdag ben ik trotse eigenaar van een blauwe volvo 940 estate automaat uit 97op lpg. Wat een fijne wagen om in te rijden is dat zeg je zoeft over de weg. Mijn vorige Volvo beleving was een midden jaren zestig 4 deurs amazon, ook erg tof om mee te rijden. Die 940 is toch zeker stiller en soepeler dan de franse wagen van 7 jaar nieuwer.
De wagen ziet er van binnen en buiten netjes uit en het onderhoud van de afgelopen jaren is bekend. Toch kan het geen kwaad lijkt mij opm het vooronder even te knufflen zodat de huidige staat ook bekend is. Zelf sleutelik graag, maar dan wel voor goed onderhoud en niet om um rijdend te houden.
Groetjes
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2018 13:27 #1450849
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
Welkom bij de club ! Op deze site vind je vast wel voldoende informatie om de 940 rijdend te houden.
groet, Sylvo
groet, Sylvo
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2018 23:00 #1450860
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Welkom
inderdaad maar leg eens 1 ding uit als je wilt
Met goed onderhoud houd je um toch juist rijdend ?
Met goed onderhoud houd je um toch juist rijdend ?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2018 17:24 #1450875
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Het verschil lijkt me wel
Het verschil lijkt me wel duidelijk: zelf sleutelen als hobby en goed voor de auto zorgen, itt zelf sleutelen om de laatste kilometers uit een afgeleefde auto te wringen op de goedkoopste manier. Net zoals heel wat anderen hier die dezelfde hobby hebben.
Welkom hier!
Welkom hier!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2018 19:47 #1450883
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Hier zit je goed. En heel veel plezier met je 940!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2018 22:21 #1450886
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad, zoals Willem
Inderdaad, zoals Willem bedoeld, een beetje tlc.
Ik rij er nu een weekje in en merk wel een paar zaken op aan de wagen, na starten bij deels warme motor slaat ie gelijk weer af., na een paar keer blijft ie lopen. Een beetje gas geven helpt. ook niet gelijk weg willen rijden helpt. Dit heb ik met de proefrit van een week geleden niet gemerkt,.Goed, ik had al een beetje door het forum gebladerd en zag hier wat info over. Komend weekend maar een 'nul' beurt geven aan de wagen geven. Kijken of er nog gekke dingen uitkomen. Tot nu toe dik tevreden.
Ik rij er nu een weekje in en merk wel een paar zaken op aan de wagen, na starten bij deels warme motor slaat ie gelijk weer af., na een paar keer blijft ie lopen. Een beetje gas geven helpt. ook niet gelijk weg willen rijden helpt. Dit heb ik met de proefrit van een week geleden niet gemerkt,.Goed, ik had al een beetje door het forum gebladerd en zag hier wat info over. Komend weekend maar een 'nul' beurt geven aan de wagen geven. Kijken of er nog gekke dingen uitkomen. Tot nu toe dik tevreden.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2018 22:26 #1450887
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ha
ok op die fiets.
Maar het klopt wel. Met goed onderhoud houdt je hem rijdend.
Maar het klopt wel. Met goed onderhoud houdt je hem rijdend.
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2018 22:28 #1450888
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Welkom
Waar woon je precies in het Gooi als ik vragen mag? Woon er namelijk zelf ook. En zoals je al hebt gemerkt is er hier een hele lading informatie beschikbaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2018 19:43 #1450913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom!
En ik hoop dat je veel kilometers mag maken met de 940. Het is gewoon de ultieme cruiser.
En dit forum zal je zeker door alle mogelijke problemen heen loodsen. Ook geweldig voor allerhande upgrades en eventuele tuning.
En dit forum zal je zeker door alle mogelijke problemen heen loodsen. Ook geweldig voor allerhande upgrades en eventuele tuning.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2018 14:06 #1450924
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker, een erg fijne wagen.
Zeker, een erg fijne wagen. Dat te bedenken dat deze al 21 jaar oud is.
En nu wat kleine zaken oplossen, en lekker rijden.
Hans
Hilversum
En nu wat kleine zaken oplossen, en lekker rijden.
Hans
Hilversum
Moderators: Jerry Stam