Nieuwe auto erbij!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2018 12:22 #1108255 door V700 register
Nieuwe auto erbij! is gemaakt door V700 register
Goedemiddag allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen.

Ik ben Chiel Wellenberg, 25 jaar oud en woonachtig in Hellendoorn en fanatiek rodeo en bangerrijder.

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een keurige 940 GL. De bedoeling was eigenlijk om deze te gebruiken voor bangerracing, maar toen ik op locatie aankwam zag ik dat het nog een hele keurige 940 was met het interieur zo goed als nieuw. Begon toen al te twijfelen of ik er mee zou moeten gaan racen, afijn, ik heb hem op de kar geladen en ben er mee naar huis gereden.

Eenmaal thuis liet ik hem aan mijn vriendin zien, en die vond het nog een leuke en mooie auto. Zij woont in nieuwleusen, ik heb maakte de grap dat wanneer ik zou verhuizen naar nieuwleusen, dat onze 1e auto samen maar een volvo moest worden, want iedereen in nieuwleusen rijdt immers in een ford of volvo. Geintje bleek toch serieuzer uit te pakken, dus ik ben nu begonnen met het apk klaar maken van de auto. Mij werd aangeraden om mijzelf hier op het forum op te geven.

Ik zal even een aantal fotos uploaden die ik daar heb gemaakt.

Met vriendelijke groet,

Chiel Wellenberg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2018 12:40 #1449172 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto van de 940!
Foto van de 940!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2018 18:26 #1449175 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snel
Ik rij altijd heel snel door dat gebied heen bang dat Slurpje ook een Banger wordt.
Mén wat hebben ze daar in een paar jaar tijd aan Volvo,s gesloopt en kapot gereden Maar goed ook eigenlijk, want alle bangers leven nog dankzij de Volvo,s
;-)
Maar....welkom Chiel !!! Mocht je ooit een 760 GLE kopen van 1982/83 kom ik langs om onderdelen van je te kopen oké ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2018 12:32 #1449194 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom Chiel !
Hier MOET je inderdaad zijn! Bijna iedere dag verbaas ik mij over de vragen op facebook , deze zijn hier allang gesteld en direct voorhanden. Als banger moet je natuurlijk wél op je woorden passen, maar je hebt waarschijnlijk ook de ruimte om mensen te helpen dus dat zou mogelijk de “bangerpijn” die we hier hebben kunnen verzachten. Veel plezier hier !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2018 14:10 #1449198 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben me ervan bewust dat ik
Ik ben me ervan bewust dat ik voorzichtig moest zijn met de uitspraak van het bangerrijden, maar zoals jullie weten zijn de meeste autos die plat gaan ook nietmeer te redden, er word zeker gekeken naar de staat van de auto!

Ben gister een dag bezig geweest om alle mooie opties uit een estate over te zetten naar de sedan, waaronder een onbeschadigde dikke armleuning met bekerhouders, een radio met voorkeurzenderopties, er zat er een in met alleen volume en tunerknop.

Ik had al begrepen dat sedans inmiddels vrij moeilijk te vinden zin, vooral met kilometerstand als deze(206600).

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-09-2018 01:02 #1449212 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik ben bang dat die
Ik ben bang dat die selectieve houding maar bij een deel van de bangerrijders voorkomt, en anderen gewoon alles wat in hun handen komt slopen en bangeren. Zelf heb ik weleens een ongevraagd bod op mijn daagse auto gehad in die regio... Maar ook best een en ander aan onderdelen van bangers gekocht.
Hoe dan ook: welkom hier! Ik hoop natuurlijk dat de 940 je in het gebruik overtuigt van z'n bestaansrecht als klassieker!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2018 21:00 #1451892 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En nog een!
Na de grijze apk klaar te hebben gemaakt en er veel plezier aan beleefd te hebben, heb ik woensdag een mooie wijnrode 240 opgehaald om weer apk klaar te maken. Deze word daarna echter wel weer verkocht.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC