Voorstellen: ThomasHK met 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 12:11 #1108087
door V700 register
Voorstellen: ThomasHK met 740 is gemaakt door V700 register
Na een tijdje meelezen me nu toch maar aangemeld op het forum, en daarom stel ik me even kort voor.
Mijn naam is Thomas (zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden), ik ben 36 jaar en woonachtig in de buurt van Utrecht.
Ik heb nu een paar maanden een 740 in bezit. Eerste Volvo, maar heb het altijd al prachtige auto's gevonden.
Heb hem via een kennis kunnen bemachtigen en heb het geluk dat de vorige eigenaren er goed voor gezorgd hebben. Vooral omdat ik zelf niet zo'n heel goede/ervaren sleutelaar ben!
Gelukkig wel vrienden met autokennis, die me van advies kunnen voorzien als ik vragen heb:)
En voor alle andere vragen kan ik hopelijk hier op het forum terecht!
Groet,
Thomas
Mijn naam is Thomas (zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden), ik ben 36 jaar en woonachtig in de buurt van Utrecht.
Ik heb nu een paar maanden een 740 in bezit. Eerste Volvo, maar heb het altijd al prachtige auto's gevonden.
Heb hem via een kennis kunnen bemachtigen en heb het geluk dat de vorige eigenaren er goed voor gezorgd hebben. Vooral omdat ik zelf niet zo'n heel goede/ervaren sleutelaar ben!
Gelukkig wel vrienden met autokennis, die me van advies kunnen voorzien als ik vragen heb:)
En voor alle andere vragen kan ik hopelijk hier op het forum terecht!
Groet,
Thomas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 12:16 #1447901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom !
Nou Thomas, van harte welkom, er is kennis genoeg ! Veel plezier van je 740 !
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 12:35 #1447902
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic H Thomas,
H Thomas,
Welkom! Leuk dat je 740 rijdt. Je bent bij deze vereniging aan het goede adres. Kom een keer naar een sleuteldag. Da’s hartstikke leuk en nuttig.
Enne, schroom niet om foto’s te plaatsen van je auto. Vinden we hier superleuk!
Welkom! Leuk dat je 740 rijdt. Je bent bij deze vereniging aan het goede adres. Kom een keer naar een sleuteldag. Da’s hartstikke leuk en nuttig.
Enne, schroom niet om foto’s te plaatsen van je auto. Vinden we hier superleuk!
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 14:28 #1447911
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Fijne Volvo
Hallo Thomas, je boft, als eerste Volvo een uitstekende keus. Een 740 in goede staat vinden, is beslist een buitenkans! Is het een automaat of handbak? En welk bouwjaar? Reed ooit zelf een 740 automaat en nu voor het leven besmet met het 'redblock-virus’. Ook ik woon in de buurt van Utrecht (zuidelijk) en er zitten in deze regio genoeg V700-leden die je eventueel met raad en daad van dienst willen zijn. En inderdaad, graag wat foto’s. Succes!
Adriaan
Adriaan
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 15:38 #1447916
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Welkom hier! Als je wilt, kan
Welkom hier! Als je wilt, kan je via de sleuteldagen heel wat leren op het gebied van goed sleutelen. Als je dat niet wilt, dan ben je natuurlijk evengoed welkom: niet alle leden sleutelen graag zelf. En we hebben ook leuke toertochten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2018 18:05 #1447928
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij willen foto's zien, wij willen foto's zien......
Geintje Thomas!!!!
Welkom hier!!
Ook ik ben hier ruim een jaar geleden bijgekomen en ben ook zo: zelf niet zo'n heel goede/ervaren sleutelaar.
Maar ik heb binnen een jaar heel veel geleerd op dit vlak en auto!
Veel door gewoon deze site af te struinen maar hoofdzakelijk door leden van de vereniging!!
En ook ik ben er achter gekomen dat ( bijna ) domme vragen niet bestaan.
Maar natuurlijk veel plezier van je 740, dat doe ik ook.
En had ik al iets over foto's gevraagd?
Welkom hier!!
Ook ik ben hier ruim een jaar geleden bijgekomen en ben ook zo: zelf niet zo'n heel goede/ervaren sleutelaar.
Maar ik heb binnen een jaar heel veel geleerd op dit vlak en auto!
Veel door gewoon deze site af te struinen maar hoofdzakelijk door leden van de vereniging!!
En ook ik ben er achter gekomen dat ( bijna ) domme vragen niet bestaan.
Maar natuurlijk veel plezier van je 740, dat doe ik ook.
En had ik al iets over foto's gevraagd?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2018 10:44 #1447948
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor het warme welkom
Bedankt voor het warme welkom allemaal.
@ Adriaan, hij is handgeschakeld en van bouwjaar 1990.
Lijkt me leuk om eens mee te rijden tijdens een tour of mee te doen aan (of toe te kijken bij:p) een sleuteldag.
En foto's, ja, ik was er al bang voor dat jullie daarom zouden vragen. Ik heb er wel een paar, maar kan niet zeggen dat de Volvo daarop helemaal goed uit de verf komt! Dus ik zal even een paar mooiere maken binnenkort
@ Adriaan, hij is handgeschakeld en van bouwjaar 1990.
Lijkt me leuk om eens mee te rijden tijdens een tour of mee te doen aan (of toe te kijken bij:p) een sleuteldag.
En foto's, ja, ik was er al bang voor dat jullie daarom zouden vragen. Ik heb er wel een paar, maar kan niet zeggen dat de Volvo daarop helemaal goed uit de verf komt! Dus ik zal even een paar mooiere maken binnenkort
Moderators: Jerry Stam