Voorstellen Volvo 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2017 21:04 #1107322
door V700 register
Voorstellen Volvo 960 is gemaakt door V700 register
Hallo mede volvo fanaten,
Omdat ik mijzelf gister aangemeld heb voor het forum vind ik het wel zo netjes als ik me even voorstel.
Mijn naam is Bram van den Elzen en woon in Boekel, Noord Brabant.
Ik ben 22 Jaar oud en ben monteur/engineer bij Intrax suspension Technology. (het schokdemper bedrijf)
Sinds een aantal jaar ben ik redelijk volvo fan, dat is allemaal begonnen met de aankoop van een volvo 480 een aantal jaar geleden (nu niet meer in mijn bezit)
ook heb ik een Volvo 340 project auto die ik gebruik voor hobby, toerrallys en trackdays.
Ik ben bij het forum gekomen vanwegen mijn nieuwste auto die ik sinds september in mijn bezit heb.
een volvo 960 uit 1992 met een leuke B204ft motor en 4bak met overdrive.
Ik heb de auto gekocht bij de schmidt in Gemert waar de auto een aantal jaar heeft stil gestaan vanwegen een onbekend probleem.
Omdat de motor niet liep was hij voor mij wel te betalen en heb ik de auto naar Boekel gesleept.
Ik heb een wat gaar aftermarket alarm moeten demonteren om de auto weer aan de gang te krijgen. Dus dat viel allemaal wel mee.
vervolgens heb ik al het onderhoud gedaan wat nodig is bij een auto die een aantal jaar heeft stilgestaan.
Ik rijd er nu al wat weekjes mee rond en ben erg te spreken over het rijplezier.
wat heb ik ondertussen al aan de auto gedaan
- onderhoud aan de motor
- bilstein b6 schokdempers
- intrax verlagingsveren
- ipd stabistangen
- nieuwe rubbers
- 17 inch Eiker wielen
- remklauwen gestraald gereviseerd en gespoten
- nieuwe geperforeerde remschijven
- nieuwe remslangen
- ramen geblindeerd
- nieuwe radio en speakers geïnstalleerd
- nieuwe knipperlichten voor
waar ben ik nog naar op zoek/ welke problemen heb ik nog
- linker spiegel in de juiste kleur met binnenwerk.
- heb wat problemen met mijn km teller die springt nogal op en neer soms