Nieuwe eigenaar van een oude Volvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-09-2017 22:37 #1107114
door V700 register
Nieuwe eigenaar van een oude Volvo is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Al een tijd geleden aangemeld, op zoek naar een mooie Volvo.
We hadden een Astra f station, fijne wagen. Een hoop plezier van gehad,maar die werd in augustus afgekeurd op te veel punten. Dat wil zeggen, alles is te maken, maar om nou zo veel tijd en geld in een toch redelijk saaie auto te stoppen...
Dus dan maar op zoek naar een leuke auto, want naast onze 2cv6 (1986) en de Mercedes L207 (1975) moest er natuurlijk wel weer een degelijke gezinswagen komen. Na een tijdje het web afzoeken kwam ik de 740 van PThomas (ook lid hier) tegen. De koop was snel gesloten, wat een geweldige wagen!
Helaas is het de dagelijkse auto van mijn vrouw, dus erg veel kilometers heb ik nog niet kunnen maken (zij dan weer wel). Vorige week de accu vervangen, nadat ze stil was komen staan in de file. Verder nog niet veel problemen, wel een paar vragen, maar daar maak ik wel nieuwe topics voor aan.
Foto's komen, maar ik moet eerst even een vervanger voor photobucket zoeken.
Groet
Willem
Al een tijd geleden aangemeld, op zoek naar een mooie Volvo.
We hadden een Astra f station, fijne wagen. Een hoop plezier van gehad,maar die werd in augustus afgekeurd op te veel punten. Dat wil zeggen, alles is te maken, maar om nou zo veel tijd en geld in een toch redelijk saaie auto te stoppen...
Dus dan maar op zoek naar een leuke auto, want naast onze 2cv6 (1986) en de Mercedes L207 (1975) moest er natuurlijk wel weer een degelijke gezinswagen komen. Na een tijdje het web afzoeken kwam ik de 740 van PThomas (ook lid hier) tegen. De koop was snel gesloten, wat een geweldige wagen!
Helaas is het de dagelijkse auto van mijn vrouw, dus erg veel kilometers heb ik nog niet kunnen maken (zij dan weer wel). Vorige week de accu vervangen, nadat ze stil was komen staan in de file. Verder nog niet veel problemen, wel een paar vragen, maar daar maak ik wel nieuwe topics voor aan.
Foto's komen, maar ik moet eerst even een vervanger voor photobucket zoeken.
Groet
Willem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2017 11:10 #1441009
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Welkom Willem,
Hier nog iemand die soms in de 740 van zijn vrouw mag rijden.
Hier nog iemand die soms in de 740 van zijn vrouw mag rijden.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
29-09-2017 20:50 #1441029
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Imgur
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, Willem. Onlangs moest ik al mijn foto’s op Turbobricks vervangen omdat - zoals je weet - PhotoBucket alle gratis klanten voor het blok zette: betalen of anders pech. Dus moest ik op zoek naar een alternatief. Er zijn er genoeg, waaronder ook een aantal dat eigendom is van.....PhotoBucket. Ik ben nu lid van Imgur (img is de Engelse afkorting van image, dus spreek je het uit als immetsjur). Werkt heel simpel. Succes!
Adriaan
Adriaan
Moderators: Jerry Stam