Op zoek naar een 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 09:59 #1106556
door V700 register
Op zoek naar een 940 is gemaakt door V700 register
Hallo,
Nu is de tijd gekomen om serieus naar een Volvo 940 te gaan kijken. mechanisch mag er best het e.e.a. aan mankeren, dat kan ik prima zelf. mijn plaatwerk talenten zijn niet zo goed ontwikkeld.
Ik ga dus in de komende tijd op zoek.
Aangezien ik in zuid oost Brabant woon beperk ik me niet alleen tot NL. ook België en Duitsland gaan mee in het zoekgebied.
groeten
Hendrik-Jan
Nu is de tijd gekomen om serieus naar een Volvo 940 te gaan kijken. mechanisch mag er best het e.e.a. aan mankeren, dat kan ik prima zelf. mijn plaatwerk talenten zijn niet zo goed ontwikkeld.
Ik ga dus in de komende tijd op zoek.
Aangezien ik in zuid oost Brabant woon beperk ik me niet alleen tot NL. ook België en Duitsland gaan mee in het zoekgebied.
groeten
Hendrik-Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 10:01 #1435824
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom, ik heb ook veel
Welkom, ik heb ook veel plezier aan mijn zoektocht beleefd dus dat zal jou ook lukken.
Tip: als je een potentiële kandidaat ziet, handel meteen! Want ik heb verscheidene keren 'er naast' gegrepen.
Wat voor één zoek je? Sedan, Estate? Bezine, diesel, LPG? Handmatige of automatische transmissie?
Tip: als je een potentiële kandidaat ziet, handel meteen! Want ik heb verscheidene keren 'er naast' gegrepen.
Wat voor één zoek je? Sedan, Estate? Bezine, diesel, LPG? Handmatige of automatische transmissie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 11:38 #1435835
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sedan of Estate is niet zo
Sedan of Estate is niet zo belangrijk. wel ga ik voor een 2.3 benzine al dan niet met automaat. LPG kan ook alleen dan wel G3. De staat van onderhoud is voor mij hetr belangrijkste.
aangezien ik er een hoop tijd in zou willen steken wordt er ook geen met 400k op de teller.
Hendrik-Jan
aangezien ik er een hoop tijd in zou willen steken wordt er ook geen met 400k op de teller.
Hendrik-Jan
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2017 18:55 #1435858
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Dus
Je zoekt een auto met achterstallig onderhoud met minder dan 400.000 km ?
Of klopt die conclusie niet ?
Met een auto met 600.000 met goed onderhoud hoeft niet veel mis te zijn anders.
Eentje met 400.000 heeft wellicht al een nieuwe koppeling en eentje met 300.000 is er nog aan toe. Zo kan het ook ook zijn
Niet blindstaren op de km stand dus.
Of klopt die conclusie niet ?
Met een auto met 600.000 met goed onderhoud hoeft niet veel mis te zijn anders.
Eentje met 400.000 heeft wellicht al een nieuwe koppeling en eentje met 300.000 is er nog aan toe. Zo kan het ook ook zijn
Niet blindstaren op de km stand dus.
Moderators: Jerry Stam