Even voorstellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2016 20:31 #1105752 door V700 register
Even voorstellen is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marcel en ben van ‘70 en een geboren Rotterdammer.

Sins vrijdag 19-08-2016 ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste Volvo 940 2,3 Polar uit 04-1998 met 273,008km op de teller. Na jaren lang een een klein Duits merk gereden te hebben kwam ik er achter dat ik totaal maar dan ook totaal uit me kleine auto gegroeid was. Een van mijn hobby's is fotografie en dan neem je al snel wat te veel gear mee en dan kom je er achter dat het model dus niet meer in de auto mee kan! Ook met met een aantal kids en een hond is deze nieuwe aanwinst zeker geen overbodige luxe.

De eerste indruk van deze auto is werkelijk geweldig, na de aankoop (Brabant) ben ik huiswaarts gegaan. Normaal ben ik toch redelijk gebroken als ik de auto uitstapte na een rit van z’n anderhalf uur. Echter gisteren had ik daar dus totaal geen last van, de auto zit heerlijk en zijn rijgedrag is geweldig. Naja stom natuurlijk dat ik dat hier vertel omdat jullie daar waarschijnlijk al lang achter zijn :)

Meerdere foto’s volgen nog van mijn 940

Edit: na twee dagen roest krabben en het vervangen van alle olie en rondom de remmen staat hij er weer helemaal netjes bij. Nu nog even de verlichting in orde maken en dan kan het genieten achter het stuur gaan beginnen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-08-2016 22:03 #1430020 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Mooie
Wagen, kleur 412 volgens mij, althans hij lijkt op mijn 945. Welk jaar istie. Ik had dezelfde velgen bij aanschaf maar die zijn vervangen voor Pholus velgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2016 02:36 #1430023 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel voor je reactie
Dank je wel voor je reactie Admiral, niet heel erg slim om dit niet te vermelden in de tekst. De auto komt uit april 1998 zal het ook even in de tekst hier boven vermelden :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2016 11:47 #1430029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Marcel uit '70
Welkom hier ,mooie auto heb je ,hier kan je veel kennis opdoen, en kun je eens een sleuteldag bezoeken.

Vriendelijke groet van Marcel en ja ook uit 1970.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2016 13:48 #1430037 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Welkom.
Gefeliciteerd met deze mooie 945. De echte mooie beginnen zeldzaam te worden. Geniet van de ruimte en de rijeigenschappen. Eenmaal een 7 of 9 serie en je wilt niet meer zonder.
Veel plezierige en veilige kilometers gewenst.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2016 14:08 #1430038 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel naamgenoot, had
Dank je wel naamgenoot, had het forum al behoorlijk binnenstebuiten gekeerd en er staat een ongelofelijk grote hoeveelheid aan informatie hier! Een van de sleuteldagen ga ik zeker eens bezoeken. De auto heeft een goede staat echter in achttien jaar zijn er toch onderdelen die vervangen moeten worden.

Groet Marcel :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2016 14:16 #1430039 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Na de terugreis vanuit
Na de terugreis vanuit Brabant waar ik de auto gekocht is wil ik niet meer zonder! Wat een verschil met mijn andere kleine Duitse autootje, na anderhalf uur uitstappen en denken dat je pas tien minuten achter het stuur gezeten hebt is echt een genot. De motor heeft wel een beurtje nodig en de automaat ook een verse slok olie. Dat staat voor aanstaande dinsdag of woensdag geplant.

Geniet van deze zondag Jan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC