Hallo Gerrit,
welkom hier. Bij mij hetzelfde. Kocht een 940 estate nieuw in 1998, daarvoor altijd hele jonge Volvo's van 1 a 1,5 jaar oud en ik heb er vorig jaar weer eentje (940 estate) teruggekocht uit 1998, inderdaad voor een fractie van de prijs van toen. En ik heb er ook heel veel schik mee. Vorige week mijn jongste zoon nog mee verhuisd. Auto vol, grote kar erachter en alles in een keer op zijn plek.
Wat de moderne Volvo's betreft ben ik wat minder negatief. Maar wat betreft de afschrijving heb je helemaal gelijk. Toen kon je nog nieuw rijden voor een redelijke prijs en iedere 4 a 5 jaar inruilen. Dat is nu wel even anders. Of nieuw kopen en er gewoon 10 jaar mee rijden. Mijn vertrouwen in de moderne Volvo's is daarvoor groot genoeg.
Je zit hier op de goede plek voor wat betreft kennis van de 7 en 9 series en om ze voor niet teveel geld rijdend te houden.
Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst. O ja, we zijn uiteraard benieuwd naar een foto van de nieuwe aanwinst. Onderstaand een fotootje van de mijne.
Groeten, Jan.