Eerste volvo
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-07-2016 18:08 #1105675
door Yannic Nuijt
Eerste volvo is gemaakt door Yannic Nuijt
Hallo liefhebbers,
Ik ben sinds een week of 2 de troste eigenaar van een Volvo 940 station LTD uit 1998 op LPG. Met een B230FK blok erin.
Welke zo'n 463000km heeft gelopen, maar deze stand zal hoger liggen vanwege het soms wegvallen van de werking van de snelheidsmeter/kilometerteller.
Het is niet alleen de eerste Volvo maar ook de eerste auto.
Ben op het forum terecht gekomen na het zoeken voor het welbekende ECC/airco probleem met het vacuumsysteem en hoop hier ook de oplossing ervoor te krijgen.
Groeten Yannic
Ik ben sinds een week of 2 de troste eigenaar van een Volvo 940 station LTD uit 1998 op LPG. Met een B230FK blok erin.
Welke zo'n 463000km heeft gelopen, maar deze stand zal hoger liggen vanwege het soms wegvallen van de werking van de snelheidsmeter/kilometerteller.
Het is niet alleen de eerste Volvo maar ook de eerste auto.
Ben op het forum terecht gekomen na het zoeken voor het welbekende ECC/airco probleem met het vacuumsysteem en hoop hier ook de oplossing ervoor te krijgen.
Groeten Yannic
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2016 01:06 #1429616
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ETS
Hallo Yannic
Welkom op het forum. Met je ECC probleem kan ik je niet helpen, maar de snelheidsmeter zou je op kunnen sturen naar <a href=" www.ets1.nl/volvo-740-940.html " target="_blank">Erich Technical Services.
groetjes
Mathy
Welkom op het forum. Met je ECC probleem kan ik je niet helpen, maar de snelheidsmeter zou je op kunnen sturen naar <a href=" www.ets1.nl/volvo-740-940.html " target="_blank">Erich Technical Services.
groetjes
Mathy
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2016 09:24 #1429620
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Hallo Mathy,
Hallo Mathy,
De kilometer teller wordt opgelost met het bedrijf waar ik hem gekocht heb.
Was al opgevallen tijdens de proefrit, daarna de sensor in de achteras laten schoonmaken in de hoop dat dit het probleem oplost. Nu blijkt het toch echt in de teller te zitten. Was voor hun ook niet zeer goed te kijken of het verholpen is. Want het gebeurd maar zeer sporadisch.
Maar alsnog bedankt voor het meedenken!
Groeten,
Yannic
De kilometer teller wordt opgelost met het bedrijf waar ik hem gekocht heb.
Was al opgevallen tijdens de proefrit, daarna de sensor in de achteras laten schoonmaken in de hoop dat dit het probleem oplost. Nu blijkt het toch echt in de teller te zitten. Was voor hun ook niet zeer goed te kijken of het verholpen is. Want het gebeurd maar zeer sporadisch.
Maar alsnog bedankt voor het meedenken!
Groeten,
Yannic
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-07-2016 20:54 #1429623
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tellerdementie
Hallo Yannik
Onze tellers worden ouder en schijnen allemaal een keer aan de beurt te zijn. Meestal zijn uitlopende condensatoren de oorzaak van de problemen.
groetjes
Mathy
Onze tellers worden ouder en schijnen allemaal een keer aan de beurt te zijn. Meestal zijn uitlopende condensatoren de oorzaak van de problemen.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam