nieuwe mazzelaar met een 740

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2016 12:32 #1105138 door V700 register
nieuwe mazzelaar met een 740 is gemaakt door V700 register
hallo mijn naam is mark en ik kom uit losser .ik ben zins kort trotse eigenaar van een 740 gl 2.3 op lpg uit 1991 met 418285 op de teller en ze gaat nog sterk.
nadat mijn vorige auto een volvo 850 uit 94 te veel problemen vertoonde en dat het op het laats dweilen met de kraan los was .moest ik opzoek naar een andere auto.
ik was een volvo s60 aan het bekijken totdat ik deze dame verlaten achter op het terein zag staan .
een zeer goedt onderhouden auto met een boel papier werk er bij en volgens mij zelfs de orginele radio .
ik heb de auto voor het astronomiese bedrag van 250 euro gekocht( koopje als je mij vraagt) .
+ een accu
het enige minpuntje wat ik kan vinden aan de hele auto is dat de brandstof meter niet correct is .de brandstof tank zit vol maar hij geeft iets meer aan dan half voll???.
voor de rest een heerlijke auto waar ik zeker vele kilometers van ga genieten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2016 13:16 #1426712 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Welkom hier!
Welkom hier!
Inderdaad een koopje, zelfs onafhankelijk van de staat waarin de auto verkeert is 250 euro al een koopje...
Wat die meter betreft: dezelfde meter is gebruikt voor de uitvoering met 60 liter tank, en ook voor de 60+extra 22 liter tank. Om dat werkend te krijgen, zit achterop de meter een brugje dat in de juiste positie moet staan. Het brugje een keer loshalen en in de juiste positie terugzetten (let ook even op corrosie) zou kunnen helpen.
Andere optie is, dat de tankvlotter lek kan zijn: dan zakt hij langzaam naar beneden en vindt de meter de tank eerder leeg dan in werkelijkheid. Hier helpt alleen uitwisselen van de tankvlotter en opvoerpomp: een lastig klusje maar bij een auto zonder LPG wel te doen. Ideaal klusje op een sleuteldag bijvoorbeeld.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2016 14:04 #1426718 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dankje wel willem voor de tip
Dankje wel willem voor de tip . ik ga dit weekend even dat brugje los halen en herzetten hopelijk is het dan opgelost .want je komt inderdaadt niet makelijk bij de pomp gezien de gas tank.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC