Uitlezen SRS 940 met Android App
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2024 15:16 #1112178
door Jerry Stam (GAST)
Uitlezen SRS 940 met Android App is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
In vervolg op <a href="
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/volvo-tester-0
">deze discussie over uitlezen van SRS codes in een 940 1997 of 1998, las ik op het internet over de Android Volvo 850 OBD app.
Als Apple gebruiker, heb ik toen een goedkoop Samsung tablet gekocht en deze gekoppeld met een aangeraden Bluetooth OBD lezer.
En zie: hij kan inderdaad de 940 SRS codes uitlezen.
Volgende stap is resetten.
En voor Piet22: Voor 960-2 kan deze app vast veel meer.
Als Apple gebruiker, heb ik toen een goedkoop Samsung tablet gekocht en deze gekoppeld met een aangeraden Bluetooth OBD lezer.
En zie: hij kan inderdaad de 940 SRS codes uitlezen.
Volgende stap is resetten.
En voor Piet22: Voor 960-2 kan deze app vast veel meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2024 16:27 #1476311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Extra tov knippercodes
Interssant!
Behalve het (hopelijk) kunnen resetten van de airbag-melding, zijn er nog meer extra mogelijkheden tov het kastje waarmee je de knippercodes kunt uitlezen?
Behalve het (hopelijk) kunnen resetten van de airbag-melding, zijn er nog meer extra mogelijkheden tov het kastje waarmee je de knippercodes kunt uitlezen?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2024 17:20 #1476312
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Naast elkaar
Afgezien van de airbags en de immobilizer (en volgens mij evt ook de stoelen), heb je voor de 940's 97 en 98 gewoon een knipperkastje nodig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2024 18:14 #1476313
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat voegt dus niet zo heel
Dat voegt dus niet zo heel veel toe.
Ik heb eens een intermitterende immobilizerstoring gehad, waarbij die toevallig bij de dealer aan zo'n testkast hing. Het vreemde was dat als die storing optrad, hij ook geen toegang meer had met de testkast. Dus of je met die kast heel veel aan een immobilizer kunt doen, vraag ik mij af.
Ik heb eens een intermitterende immobilizerstoring gehad, waarbij die toevallig bij de dealer aan zo'n testkast hing. Het vreemde was dat als die storing optrad, hij ook geen toegang meer had met de testkast. Dus of je met die kast heel veel aan een immobilizer kunt doen, vraag ik mij af.
Moderators: Jerry Stam