OBD probe-stekkertje afgebroken!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2024 18:30 #1111955
door Mathy van Nisselroy
OBD probe-stekkertje afgebroken!! is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Oh nee!
HELP!
Het draadje van de probe van mijn OBD is vlak achter het stekkertje afgebroken! Kan ik het geheel (makkelijk) vervangen en zo ja, heeft iemand misschien een los exemplaar te koop?
HELP!
Het draadje van de probe van mijn OBD is vlak achter het stekkertje afgebroken! Kan ik het geheel (makkelijk) vervangen en zo ja, heeft iemand misschien een los exemplaar te koop?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2024 10:15 #1474737
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OBD
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2024 20:38 #1474749
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Oei
Ja, er zal weinig anders opzitten inderdaad. Allicht een ander kastje uit een sloper, maar daar zal het draadje niet veel beter zijn.
Ik zat er toevallig vorige week ook bij mijn 960 naar te kijken, vroeg me ook af hoelang die het nog ging volhouden :') Maar hopen op weinig storingen.
Ik zat er toevallig vorige week ook bij mijn 960 naar te kijken, vroeg me ook af hoelang die het nog ging volhouden :') Maar hopen op weinig storingen.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2024 16:52 #1474778
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic solderen
Het solderen is een fluitje van een cent. Ik heb het al een aantal malen gedaan. De reden dat het afbreekt is dat de isolatie bij kou hard wordt. Oplossing: nieuw draadje met silicone isolatie gebruiken. Dat blijft bij kou soepel en is in modieuze kleuren verkrijgbaar. Te bekomen bij elektronicazaken.
Moderators: Jerry Stam