1992 Volvo 960 Turbo - locatie Volvo Guard relais
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2022 17:02 #1111039
door Chris Kobes
1992 Volvo 960 Turbo - locatie Volvo Guard relais is gemaakt door Chris Kobes
Dag heren,
Ik zoek me nu al een poosje een ongeluk naar de locatie van het 210/211 relais, oftewel het relais voor het Volvo Guard alarm/startonderbreking.
Dit relais weet ik maar niet te vinden in m'n 960 met B204FT motor, het zit niet achter het dashboardkastje als bij een 940 en het zit niet in de middenconsole naast de rechtsvoet van de bestuurder waar dit relais normaliter bij een 960 zit.
Ik heb nog gezocht onder het stuur bij de computers in de buurt, maar daar zie ik alleen het cruise-control relais.
Ik heb zo'n driehoekig kastje op de A-stijl en er zitten diverse Volvo Guard I kastjes bij de sleutel.
Hopelijk weet iemand waar dit relais zou kunnen zitten, heb i.i.g. het halve dashboard al losliggen aan panelen dus foto's zijn te maken.
Gegroet,
Chris
Ik zoek me nu al een poosje een ongeluk naar de locatie van het 210/211 relais, oftewel het relais voor het Volvo Guard alarm/startonderbreking.
Dit relais weet ik maar niet te vinden in m'n 960 met B204FT motor, het zit niet achter het dashboardkastje als bij een 940 en het zit niet in de middenconsole naast de rechtsvoet van de bestuurder waar dit relais normaliter bij een 960 zit.
Ik heb nog gezocht onder het stuur bij de computers in de buurt, maar daar zie ik alleen het cruise-control relais.
Ik heb zo'n driehoekig kastje op de A-stijl en er zitten diverse Volvo Guard I kastjes bij de sleutel.
Hopelijk weet iemand waar dit relais zou kunnen zitten, heb i.i.g. het halve dashboard al losliggen aan panelen dus foto's zijn te maken.
Gegroet,
Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2022 18:50 #1469319
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Onder het lichtknopje
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2022 19:05 #1469326
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Het bestand waar Jerry naar
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2022 16:46 #1469371
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Bedankt
Piet, je bent een held
Hartstikke bedankt voor de informatie, de auto wou weer starten! Nu de kabels even netjes afwerken.

Moderators: Jerry Stam