Regio setting radio
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 16:07 #1108655
door V700 register
Regio setting radio is gemaakt door V700 register
Ik heb een CR-718 radio gekocht, deze geeft alleen oneven frequenties aan. Ik heb al geprobeerd om de '5' in te houden en dan de radio aan te zetten (bij een CR-9xx werkt dat). Iemand enig idee hoe ik deze radio ook even frequenties kan laten scannen?
Dank alvast!
Dank alvast!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 16:54 #1452991
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ongetwijfeld een radio van
Ongetwijfeld een radio van Amerikaanse herkomst. Geen idee overigens hoe dat te veranderen. Volgens mij is dat nog niet zo makkelijk. Had een Amerikaanse radio in mijn 780 met dezelfde onhebbelijkheid.
Is me nooit gelukt om dat te wijzigen.
Is me nooit gelukt om dat te wijzigen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 19:07 #1452996
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik verwacht dat het niet te
Ik verwacht dat het niet te verzetten is.
Jammer toch, dat er (overigens niet via dit forum) onder Volvo enthousiastelingen dit soort dingen niet even gemeld worden. Nu heb ik er niets aan.
Jammer toch, dat er (overigens niet via dit forum) onder Volvo enthousiastelingen dit soort dingen niet even gemeld worden. Nu heb ik er niets aan.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 19:23 #1452997
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic CR-718 is inderdaad een
CR-718 is inderdaad een typenummer voor de states. Ook ik verwacht dat je het niet eenvoudig kunt wijzigen, maar ik kende die mogelijkheid bij de CR-9xx ook niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 19:38 #1452999
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Willem, hier is de link
Hoi Willem, hier is de link voor de nieuwere radio's. Bedankt voor jouw conclusie, radio voor de USA dus. Mooie frisbee 
new.volvocars.com/ownersdocs/1995/1995_940/95940_1_17.html

new.volvocars.com/ownersdocs/1995/1995_940/95940_1_17.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2019 20:57 #1453002
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Regio setting radio
Ten eerste , met deze radio heb ik geen ervaring. Maar over het algemeen is het zo dat de stap grootte van een radio-synthesizer, zeker een ouder model, met de juiste draadbrug kan worden gewijzigd. Zeker als een identiek type ook in Europa beschikbaar is. Hiervoor moet je wel in het inwendige van de radio aan het werk. Ik wil dit met alle plezier voor je bekijken/onderzoeken in jouw radio. Laat maar weten of je dat wilt. Ik kan geen garantie geven dat dit lukt maar als je er nu niets aan de radio hebt is het de moeite misschien waard. Baat het niet dan schaadt het niet!?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2019 09:11 #1453018
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic De onbruikbaarheid van een
De onbruikbaarheid van een CR718 in Nederland in het verleden op het forum al meerdere keren besproken. Zoek maar op CR-718.
Die amerikaanse radio's worden vaak voor weinig op marktplaats aangeboden en door de teleurgestelde nieuwe eigenaar na een tijdje weer opnieuw op marktplaats gezet.
De dubbel-din amerikanen (SC serie) stemmen trouwens wel goed af, alleen mis je wel RDS en AF.
Piet
Die amerikaanse radio's worden vaak voor weinig op marktplaats aangeboden en door de teleurgestelde nieuwe eigenaar na een tijdje weer opnieuw op marktplaats gezet.
De dubbel-din amerikanen (SC serie) stemmen trouwens wel goed af, alleen mis je wel RDS en AF.
Piet
Moderators: Jerry Stam