Welke CV en Volvo Guard heb ik?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2018 18:00 #1108458 door V700 register
Welke CV en Volvo Guard heb ik? is gemaakt door V700 register
Mijn Volvo 960 uit 1995 kwam zonder afstandsbedieningen. Dus open en sluit ik hem (haar?) altijd met de sleutel in het slot van het portier.
Stel dat ik de boel weer middels afstandsbediening zou willen aansturen, hoe kom ik er dan achter welke AB is nodig heb, en welk type Volvo Guard er in mijn auto zit? Ik heb zo'n driehoekige unit aan de linker A-stijl zitten met diverse drukknopjes. Waar moet ik kijken om te weten waarmee mijn 960 mee is uitgerust?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2018 19:27 #1451192 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Een driehoekige unit aan de a
Een driehoekige unit aan de a-stijl betekent een Guard I alarm.

Als er geen ledjes branden in de unit zal of het Guard I relais verwijderd zijn of is de unit defect.

Als je de bestuurders schopplaat weghaalt zie je in de middenconsole een aantal dubbele relais zitten. Op de tweede positie van voor hoort een zwart 210/211 relais te zitten. Als het er niet zit dan moet de startmotoronderbreking in de relaisvoet overbrugd zijn.

Ik heb volgens mij nog wel een relais met twee afstandsbedieningen liggen. Ik zal morgen even kijken.

Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2018 19:39 #1451193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wow!
Dat zou fantastisch zijn Piet, als daarmee mijn "ik-heb-geen-cv-ab" probleem opgelost kan worden zou dat fantastisch zijn. Mocht je afstand willen doen van het relais en de afstandsbedieningen, dan neem ik ze graag van je over, uiteraard tegen betaling.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2018 18:08 #1451231 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Ik heb het guard I relais en
Ik heb het guard I relais en twee afstandsbedieningen (zonder batterijen) gevonden.

Als je mij een pm stuurt met je adres stuur ik alles op.

Hierbij een link met de handleiding: www.pscvdplas.com/s/dzlaaALK8qrCA5D

Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2018 17:25 #1451304 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel Piet!
Dankzij de hulp van Piet22 heb ik nu een werkende Centrale Vergrendeling! Installatie van het relais en programmeren van de afstandsbediening was kinderspel!
Piet woont ook nog eens bijna om de hoek, dat is ook erg prettig om te weten, ik begrijp dat Piet veel kennis heeft en niet beroerd is om dit te delen, nogmaals dank je wel Piet!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC