c.c 14 V.S 8 polig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2018 20:45 #1449844 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slurpje
Ben er nog niet helemaal uit met Slurpje.
De c c werkt wel.Set knop ingedrukt houden en hij gaat en gaat en gaat .dat is dus goed .Alleen een enkele druk op de set knop is grappig het toerental gaat iets omhoog (te zien aan de toerenteller en de eco meter en te horen aan de brulpijp) maar zakt weer terug naar dezelfde snelheid en dat was het. doe ik iets niet goed ?
Ik was onderweg naar het ziekenhuis met 4 man en ben maar niet doorgegaan met kloten aan de c c .( ik wou niet in het ziekenhuis zelf gaan liggen.)
Wordt vervolgt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2018 07:06 #1449863 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Iets te korte druk dan, denk
Iets te korte druk dan, denk ik. Ik herken het gedrag wel, dus is niet verkeerd. En je kunt het alleen testen met een GPS: 1 km/h verschil op de teller zien is lastig.
Zelf gebruik ik de cc ook regelmatig op lange stukken 30 km/h (maar dan moet ik een betje te hard rijden, ca 35 schakelt die van de S90 in) en zeker op 50 km/h.
Eigenlijk rijd ik veruit de meeste km's met de cc aan: dat ding gaat aan zodra het kan. In een S90 kan je vrijwel niet op geluid de snelheid bepalen, dus helpt het goed tegen boetes door ongemerkt te hard rijden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC