achterlicht lens 940 estate vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 13:20 #1107763
door V700 register
achterlicht lens 940 estate vervangen is gemaakt door V700 register
Ola,
Joost hier, al lang volvo rijder maar nu sinds kort een 940 estate (96 Malmo). voorstellen doe ik eerdaags als ik wat meer tijd heb.
Voor nu heb ik een vraag. op het internet zie ik diverse setjes losse lens glaasjes aangeboden om je achterlichten te kunnen opknappen, echter kan ik nergens vinden hoe (of) je de oude er af kan halen, sneuvelen die in het proces?
Is er hier misschien iemand die ervaring heeft en dit kan delen?
Thanx!
Joost
Joost hier, al lang volvo rijder maar nu sinds kort een 940 estate (96 Malmo). voorstellen doe ik eerdaags als ik wat meer tijd heb.
Voor nu heb ik een vraag. op het internet zie ik diverse setjes losse lens glaasjes aangeboden om je achterlichten te kunnen opknappen, echter kan ik nergens vinden hoe (of) je de oude er af kan halen, sneuvelen die in het proces?
Is er hier misschien iemand die ervaring heeft en dit kan delen?
Thanx!
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 13:54 #1445365
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic In principe kan het niet,
In principe kan het niet, 'glas' zit aan de behuizing verlijmd. Bij de eerste (originele) achterlichten van de estate liet het witte glaasje weleens los, maar verder...
Als je echt wilt, kan je misschien in een lauwe oven de lijm zacht krijgen, maar nieuwe complete imi achterlichten zijn niet slecht en kosten nog geen drie tientjes...
Als je echt wilt, kan je misschien in een lauwe oven de lijm zacht krijgen, maar nieuwe complete imi achterlichten zijn niet slecht en kosten nog geen drie tientjes...
- noppen20
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 15:48 #1445372
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Losse lensjes voor de
Losse lensjes voor de achterlichten?
Ik weet niet beter dan dat dit 1 complete lens is....
Ik kan ook nergens iets vinden over losse lensjes op internet
Dat witte lensje wat los liet was toch bij de 240?
Ik weet niet beter dan dat dit 1 complete lens is....
Ik kan ook nergens iets vinden over losse lensjes op internet
Dat witte lensje wat los liet was toch bij de 240?
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2018 17:59 #1445376
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ook en nooit meer
Hallo Volvisti
Dat witte lensje liet ook bij onze estates los.
En imitatie-achterlichten: Ik begin er niet meer aan. Reflectors waar strepen doorheen lopen, allerhande elektrische storingen, aansluitpunten die op een andere plek zitten dan bij de originele, massastrips die niet goed vast zitten, draadeindes die loslaten en rubbers die lelijk uitsteken en waar barsten in ontstaan...
groetjes
Mathy
Dat witte lensje liet ook bij onze estates los.
En imitatie-achterlichten: Ik begin er niet meer aan. Reflectors waar strepen doorheen lopen, allerhande elektrische storingen, aansluitpunten die op een andere plek zitten dan bij de originele, massastrips die niet goed vast zitten, draadeindes die loslaten en rubbers die lelijk uitsteken en waar barsten in ontstaan...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2018 07:13 #1445381
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmkay, dank voor jullie
Mmkay, dank voor jullie reacties!
lastig verhaal dus als ik het zo lees...
Ik ga eens nadenken over wat ik ga doen. heb een setje rood wit liggen waar het bovenste rood van verschoten is.
Zat te denken om de witte los te maken als het kan en zo over te zetten op de originele... maar dit kon wel eens een project worden hoor ik zo
to be continued!
lastig verhaal dus als ik het zo lees...
Ik ga eens nadenken over wat ik ga doen. heb een setje rood wit liggen waar het bovenste rood van verschoten is.
Zat te denken om de witte los te maken als het kan en zo over te zetten op de originele... maar dit kon wel eens een project worden hoor ik zo

to be continued!
Moderators: Jerry Stam