Startonderbreker
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2018 16:55 #1107515
door V700 register
Startonderbreker is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,
Gisteren helaas de sleutels van mijn auto kwijtgeraakt en ik kan ze nergens meer vinden. Nu is het zo dat ik de auto graag mee wil nemen. Dit gaat alleen niet omdat de startonderbreker er nog op zit, een reservesleutel heb ik al wel. Zou iemand mij kunnen vertellen VIA PB hoe ik deze kan omzijlen?
Het is een 940 van 1996 zonder chip in de sleutel, en een startonderbreker met zo’n zwart pinnetje wat je in een gaatje in het dashboard moet drukken alvorens te starten.
Alvast heel erg bedankt!
Groet
Gisteren helaas de sleutels van mijn auto kwijtgeraakt en ik kan ze nergens meer vinden. Nu is het zo dat ik de auto graag mee wil nemen. Dit gaat alleen niet omdat de startonderbreker er nog op zit, een reservesleutel heb ik al wel. Zou iemand mij kunnen vertellen VIA PB hoe ik deze kan omzijlen?
Het is een 940 van 1996 zonder chip in de sleutel, en een startonderbreker met zo’n zwart pinnetje wat je in een gaatje in het dashboard moet drukken alvorens te starten.
Alvast heel erg bedankt!
Groet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2018 16:59 #1443640
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Voor zover ik weet
Voor zover ik weet onderbreekt dit type alarm alleen het circuit naar het startmotorrelais. Als je omhoog zit en snel weg wil rijden kan je dit uitproberen door met een draadje 12 volt op het startmotorrelais zetten.
Piet
Piet
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
27-01-2018 18:22 #1443642
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic En als ie toch ook de pomp onderbreekt
Kan je ook het stadslichtdraadje van het linker achterlicht verbinden met roze draad die naar pomp(en) lopen. Roze draad vind je in linker wielbakruimte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2018 19:40 #1443662
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is opgelost!
Hallo heren dank jullie wel voor de input! De auto hebben we gisteren toch maar naar huis gesleept. Vandaag heb ik het systeem mede dankzij jullie hulp uitgebouwd!
Nogmaals dank!
Nogmaals dank!
Moderators: Jerry Stam