alarm 960. wie weet hoe dat precies werkt?
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2017 11:27 #1106906
door Bas Walhof
alarm 960. wie weet hoe dat precies werkt? is gemaakt door Bas Walhof
Hallo,
vanmorgen werkte mijn AB (origineel) niet van de 960 (model 1994). Heeft misschien te maken met het onweer van gisteren? Ik heb ook al eens gemerkt dat deze na een erg hete dag niet goed werkte.
Toen heb ik de auto met de sleutel geopend en ja hoor, het alarm ging af.
Hoe kan ik dat resetten want het alarm blijft actief!? Ik heb er wel een kleine zwarte sleutel bij die ik heb gebruikt in het alarm onder de motorkap maar dat doet verder niks.
Of zijn mijn batterijen gewoon leeg?? Hoe moeten overigens de batterijen in de AB. Er zitten 2* 2 batterijen in maar in welke volgorde moeten ze erin i.v.m. + en -.?
Ik ga straks de accuklemmen even loskoppelen om te zien of dat werkt.
Alvast bedankt voor de tip(s).
Groet, Bas
vanmorgen werkte mijn AB (origineel) niet van de 960 (model 1994). Heeft misschien te maken met het onweer van gisteren? Ik heb ook al eens gemerkt dat deze na een erg hete dag niet goed werkte.
Toen heb ik de auto met de sleutel geopend en ja hoor, het alarm ging af.
Hoe kan ik dat resetten want het alarm blijft actief!? Ik heb er wel een kleine zwarte sleutel bij die ik heb gebruikt in het alarm onder de motorkap maar dat doet verder niks.
Of zijn mijn batterijen gewoon leeg?? Hoe moeten overigens de batterijen in de AB. Er zitten 2* 2 batterijen in maar in welke volgorde moeten ze erin i.v.m. + en -.?
Ik ga straks de accuklemmen even loskoppelen om te zien of dat werkt.
Alvast bedankt voor de tip(s).
Groet, Bas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-07-2017 12:16 #1439224
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Zat
Er niet nog ergens een interne accu (tje) onder de motorkap die het alarm stand-by houd als deze is ingeschakeld. Ff zoeken op het forum maar ik heb die wel is voorbij zien komen.
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2017 16:29 #1439230
door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic alarm werkt gewoon ....
goede denk ik. De batterijen zullen wel leeg zijn. Die heb ik nu besteld via internet. Was nog een hele toer om dat uit te zoeken want in de winkel kan ik ze nergens kopen of nabestellen. Iemand een betere ervaring? (Knoopcel V391).
Zonder goede batterijen kan ik nu dus niks met de auto omdat het alarm ingeschakeld staat. Hoe kun je daar omheen ?
Als ik trouwens het alarm (en dus ook de AB) helemaal wil uitschakelen hoe werkt dat dan ? Een relais eruit halen of zoiets? Waar zit die dan bij de 960 (modeljaar 1994)?
Waarom werkt dat zwarte sleuteltje niet op het alarm? Ik dacht dat ik het alarm daarmee kon uitschakelen. Weet iemand dat misschien?
Moeten de lampjes achter de voorruit nu allebei knipperen of 1 van de 2?
Zonder goede batterijen kan ik nu dus niks met de auto omdat het alarm ingeschakeld staat. Hoe kun je daar omheen ?
Als ik trouwens het alarm (en dus ook de AB) helemaal wil uitschakelen hoe werkt dat dan ? Een relais eruit halen of zoiets? Waar zit die dan bij de 960 (modeljaar 1994)?
Waarom werkt dat zwarte sleuteltje niet op het alarm? Ik dacht dat ik het alarm daarmee kon uitschakelen. Weet iemand dat misschien?
Moeten de lampjes achter de voorruit nu allebei knipperen of 1 van de 2?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2017 21:16 #1439238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Info hierover
op het forum wordt niet zo op prijs gesteld, je hebt een pb.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2017 08:00 #1439245
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Conrad
Die batterijtjes koop ik altijd bij Conrad.
www.conrad.nl/nl/conrad-energy-sr55-knoo...1-stuks-1505792.html
Groeten,
www.conrad.nl/nl/conrad-energy-sr55-knoo...1-stuks-1505792.html
Groeten,
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2017 09:35 #1439248
door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic Het werkt weer!
Heb net mijn batterijen ontvangen Varta391 en alles werkt weer. Dank voor reacties.
Moderators: Jerry Stam