Volvo Guard afstandsbediening

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2016 18:07 #1105430 door V700 register
Volvo Guard afstandsbediening is gemaakt door V700 register
Heren,

Ik heb dus een Volvo Guard 1 alarm systeem op m'n Volvo zitten. Nooit gebruikt, want wie wil zo'n oude auto nou meenemen. Hij werkt nog wel, of in ieder geval, een controle poepje als je 'm uit hebt staan als je op het knopje drukt op de driehoek tegen de A-stijl. Enfin, nu kwam ik er dus achter dat je met zo'n afstandsbediening die daar bij hoort ook de CV kan bedienen. Nu heb ik helaas niet zo'n afstandsbediening in mijn bezit. Heeft iemand een idee of deze nog te krijgen is? Heb zelf al gekeken, maar is niet te vinden zo gauw. Is toch weer wat luxe extra...

Hoor graag van jullie,

Gr,

Marc

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-06-2016 20:08 #1428598 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Zeldzaam
De Guard 1 afstandbediening is vrij zeldzaam en wordt dan ook niet al te vaak aangeboden op Marktplaats/Speurders of bijv. hier tussen de advertenties.
Maar buiten de afstandsbediening heb je ook het juiste relais nodig, zodat de afstandsbediening ook reageert, maar helaas is die kennis me ontschoten.
Ik weet dat er een drietal relais zijn voor o.a. CV met de afstandsbediening, iets met je knipperlichten en CV en nog iets, maar die kennis is foetsie :)

Op het ledendeel staat het e.e.a. uitgelegd over het Volvo Guard 1 systeem en hoe je bijv. de afstandsbedieningen moet koppelen/programmeren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2016 11:12 #1428634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoeken in de 850 serie
Je moet ook nog maar eens zoeken bij de 850 serie, daar is de zelfde Guard 1 vaak ingebouwd. Ik heb vorig jaar ook een aantal reserve AB's overgenomen van een sloop 850.
Deze zijn identiek bij mijn 960 en je kunt ze vrij eenvoudig zelf inleren.
Succes en groet, Michiel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2016 15:02 #1428690 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic After market?
Als je niet zo hecht aan origineel kun je met een Ebay-setje voor 10-15 euro klaar zijn.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC