trekhaak
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2015 20:50 #1104711
door Wim de Jong
trekhaak is gemaakt door Wim de Jong
is er ergens een schema, waar/hoe ik de connector juist kan aansluiten tbv een trekhaak aan de auto?
wel zo dat alles bljft werken qua "lamp failure warning", (dus niet ff simpel aftakken van de achterlamp units, denk ik)
het gaat over een v90 uit 1998.
het aansluitschema op de buitenconnector weet ik, staat bijna op elke camping/caravan site.
wel zo dat alles bljft werken qua "lamp failure warning", (dus niet ff simpel aftakken van de achterlamp units, denk ik)
het gaat over een v90 uit 1998.
het aansluitschema op de buitenconnector weet ik, staat bijna op elke camping/caravan site.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2015 00:45 #1423797
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 10-polige stekker
Hallo Wim
In het vakje links onder de laadvloer (tegen het spatbord aan) hangt als het goed is een 10-polige stekker. Daar zitten als het goed is alle aansluitingen op, die je nodig hebt. (Helaas heb ik hier geen inbouwhandleiding van)
Ik meen ooit ergens een pin-out gezien te hebben van deze 10-polige stekker, maar heb geen idee waar die staat.
groetjes
Mathy
In het vakje links onder de laadvloer (tegen het spatbord aan) hangt als het goed is een 10-polige stekker. Daar zitten als het goed is alle aansluitingen op, die je nodig hebt. (Helaas heb ik hier geen inbouwhandleiding van)
Ik meen ooit ergens een pin-out gezien te hebben van deze 10-polige stekker, maar heb geen idee waar die staat.
groetjes
Mathy
06-12-2015 10:19 #1423799
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Aftakken remlicht bij pedaal
Als je pin 2 niet aansluit (nu mistlicht, 'vroegah' vrij en in nl misbruikt voor permanente +), kan je volstaan met het aftappen van de schakelaar bij het rempedaal voor je remlichten. Dat is degene waar je lampencheck relais op af gaat en die zit na je pedaalschakelaar.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2015 18:03 #1423815
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien.......
Misschien kun je nog gewoon de kabelset kopen/bestellen met aan de ene kant die lange zwarte stekker en aan de andere kant de 7 polige stekkerdoos.
Dan is het plug & play.....
Dan is het plug & play.....
Moderators: Jerry Stam