dashboard verlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2015 20:53 #1103967
door V700 register
dashboard verlichting is gemaakt door V700 register
kan iemand mij vertellen welk lampje er waar zit !!
ik heb op het forum wel gevonden hoeveel en waar ze zitten maar ik wil morgen lampjes gaan halen maar lijkt me handig als ik meteen de juiste van elk mee neem,
type enzo
ik heb op het forum wel gevonden hoeveel en waar ze zitten maar ik wil morgen lampjes gaan halen maar lijkt me handig als ik meteen de juiste van elk mee neem,
type enzo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2015 08:20 #1419224
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alle
Ik zou een paar van elke soort doen, van die grote niet meer dan 3 want er zitten geloof ik 3 in. Als je de schopplaat weghaalt kun je eea al een beetje zien zitten.
Alle lampjes uit voorzorg vervangen zou ik niet doen, gewoon vervangen als er eentje stuk gaat. Ik heb een 940 van 230 naar 345 dkm gereden en ben nu weer begonnen met een andere 940, ook boven de 2,5 ton. Het aantal lampjes dat ik in de tellerunit heb hoeven vervangen is op één hand te tellen. Lampje in buitentermpatuurmeter gaat nog wel eens (maar die wijkt af van alle andere). Ook gaan die andere lampjes op een kunststof stekkervoetje nog al eens (dashboardkastje, verlichting aansteker, verlichting schakelaar stoelverwarming en paneeltjes L en R van het stuur) maar die zijn nogal duur om te vervangen met € 6-7 per stuk bij estateservices.
Ik zie het nut er dus niet van om ze allemaal tegelijk te vervangen.....
Alle lampjes uit voorzorg vervangen zou ik niet doen, gewoon vervangen als er eentje stuk gaat. Ik heb een 940 van 230 naar 345 dkm gereden en ben nu weer begonnen met een andere 940, ook boven de 2,5 ton. Het aantal lampjes dat ik in de tellerunit heb hoeven vervangen is op één hand te tellen. Lampje in buitentermpatuurmeter gaat nog wel eens (maar die wijkt af van alle andere). Ook gaan die andere lampjes op een kunststof stekkervoetje nog al eens (dashboardkastje, verlichting aansteker, verlichting schakelaar stoelverwarming en paneeltjes L en R van het stuur) maar die zijn nogal duur om te vervangen met € 6-7 per stuk bij estateservices.
Ik zie het nut er dus niet van om ze allemaal tegelijk te vervangen.....
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2015 20:17 #1419249
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Grote lampjes (4 stuks) alle
Grote lampjes (4 stuks) alle 4 vervangen en ook die van de buitentemperatuurmeter. De rest brandt bijna nooit en gaat daarom bijna nooit stuk.
Moderators: Jerry Stam