Benzine brandstof pomp defect ??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2015 00:31 #1103833 door V700 register
Benzine brandstof pomp defect ?? is gemaakt door V700 register
Mijn Volvo S90 ( 1998 ) met Volvo LPI installatie, km st. 619000 wil niet meer starten. ( start op benzine en gaat daarna automatisch over op LPG.)
Ik heb nu zo'n . flauw vermoeden, dat de benzine brandstofpomp defect is ?? De laatste keer, dat de benzinebrandstof pomp vervangen is, was op 19/2/2004 , bij de km. st 361440.
Hoe kun je nu zeker weten of de benzinebrandstof pomp defect is ??
Of heeft de benzine brandstofpomp ook een zekering ?? of misschien een defect relais
Iemand ervaring met dit probleem ?? Niet willen starten en niet kunnen rijden is ook maar lastig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2015 20:57 #1418587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Luisteren
Je kan het horen. Als je je contact aanzet hoor je een heel zacht gezoem in de tank. Als je pomp overleden is, hoor je dat niet en komt er ook geen drinken naar de motor. De pomp is bereikbaar aan de bestuurderszijde achter de achterbak. De vloer van de bagageruimte loshalen en daaronder zit een luikje naar de tank. De pomp heeft het behoorlijk lang uitgehouden. Ook als je op gas rijdt loopt de pomp. Met een bijna lege benzinetank wordt de pomp dan niet voldoende gekoeld. Sinds ik mijn pomp moest vervangen tank ik als de tank halverwege is.

Succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC