Accu los
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 17:56 #1103707
door V700 register
Accu los is gemaakt door V700 register
Hallo,
Eenvoudig probleempje hier; ik krijg mijn accu niet los. Wel plus en min van de accu af, maar de accu zelf dus niet. Accu schuif van links naar rechts onder de klemmen door, maar is verder niet los te krijgen. Het metalen staafje dat tussen laten we zeggen de koplamp en de accu in zit zit ook muurvast. Door de zon hier kan ik ook niet zien of ik dat moet draaien/tillen/van links naar rechts/voor naar achter moet bewegen om m los te krijgen. Allemaal geprobeerd en echt geen beweging in te krijgen...
Eenvoudig probleempje hier; ik krijg mijn accu niet los. Wel plus en min van de accu af, maar de accu zelf dus niet. Accu schuif van links naar rechts onder de klemmen door, maar is verder niet los te krijgen. Het metalen staafje dat tussen laten we zeggen de koplamp en de accu in zit zit ook muurvast. Door de zon hier kan ik ook niet zien of ik dat moet draaien/tillen/van links naar rechts/voor naar achter moet bewegen om m los te krijgen. Allemaal geprobeerd en echt geen beweging in te krijgen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 18:11 #1417849
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Staafje
Staafje moet je tegen de klok in draaien, net zoals je een bout losdraait. Dan kun je het plaatje aan de kant van de koplamp wegschuiven of -klappen. Je hebt dan ruimte om de accu iets richting koplamp te schuiven en eruit te tillen. Misschien kun je van de onderzijde een beetje kruipolie op de schroefdraad van het staafje spuiten? Als ik het goed heb steekt het einde onder de auto uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 19:08 #1417852
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RING?
Zit er aan de bovenkant een ring /
Dan steek je daar een schroevendraaier door zodat je meer kracht kunt zetten met losdraaien
Suc ( v ) 6
Dan steek je daar een schroevendraaier door zodat je meer kracht kunt zetten met losdraaien
Suc ( v ) 6
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 19:09 #1417853
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Dat staafje klemt het plaatje
Dat staafje klemt het plaatje vast. Met enig geweld moet dat wel los te krijgen zijn. Kruipolie, zoals Henk voorstelt, is de beste oplossing.
Zowel het plaatje als het staafje roesten graag. Het staafje steekt met de schroefdraad door het metaal heen. Als je kruipolie langs het staafje laat lopen, gaat het ook wel lukken (met geduld natuurlijk).
Zowel het plaatje als het staafje roesten graag. Het staafje steekt met de schroefdraad door het metaal heen. Als je kruipolie langs het staafje laat lopen, gaat het ook wel lukken (met geduld natuurlijk).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 19:19 #1417855
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank! Gelukt!
Dank! Gelukt!
Hangt aan de druppellader.
Hangt aan de druppellader.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2015 20:52 #1417859
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Tie rib
En voor je de boel weer in gaat bouwen steek je de staaf door het gat van het plaatje en dan trek je een tie rib net onder het plaatje strak om het staafje heen.
Zo kun je het staafje tegelijk met het plaatje als één geheel laten zakken en later weer omhoog halen.
Groeten,
Zo kun je het staafje tegelijk met het plaatje als één geheel laten zakken en later weer omhoog halen.
Groeten,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2015 09:04 #1417872
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Goede tip! Hier heb ik
Goede tip! Hier heb ik onlangs een hoop tijd aan besteed om het weer goed op zijn plek te krijgen.
Nog een tip: zet de boel meteen in de Hammerite of vergelijkbaar spul.
Nog een tip: zet de boel meteen in de Hammerite of vergelijkbaar spul.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2015 09:28 #1417873
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hammerite
Hammerite kan niet op de schroefdraad, en het is juist vervelend als het daar vast zit. Ik zou een beetje kopervet gebruiken.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2015 09:49 #1417876
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Klopt ook weer!
Klopt ook weer!
Maar Hammerite houdt de rest wel lekker roestvrij.
Maar Hammerite houdt de rest wel lekker roestvrij.
Moderators: Jerry Stam