Defecte radio
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2015 23:48 #1103476
door Derk Wiegman
Defecte radio is gemaakt door Derk Wiegman
Hallo Volvo Vrienden,
Mijn CR4061 heeft het begeven en aangezien ik hem toch graag in de auto wil houden (past er mooi bij) zou ik hem graag willen laten repareren. Is er iemand die mij aan een adres kan helpen van iemand die dit soort reparaties kan/wil uitvoeren? Kosten zijn, mits redelijk, geen probleem.
Alvast dank voor het meedenken,
Vr. groet,
Derk Wiegman
Mijn CR4061 heeft het begeven en aangezien ik hem toch graag in de auto wil houden (past er mooi bij) zou ik hem graag willen laten repareren. Is er iemand die mij aan een adres kan helpen van iemand die dit soort reparaties kan/wil uitvoeren? Kosten zijn, mits redelijk, geen probleem.
Alvast dank voor het meedenken,
Vr. groet,
Derk Wiegman
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2015 11:01 #1416683
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic probeer Erich technical support
www.ets1.nl/home.html
succes, Michiel
succes, Michiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2015 11:46 #1416684
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Wat is er precies mis mee? Als je dat kunt vertellen is beter in te schatten waar de oorzaak is en kan iemand ook beter beoordelen of hij/zij kan helpen.
Zit de storing in het tuner of cassette gedeelte, of in beide. Verschijnt er nog iets in het display en hoor je niets of doet het display het ook niet? Of hoor je L wel maar R niets??
Zit de storing in het tuner of cassette gedeelte, of in beide. Verschijnt er nog iets in het display en hoor je niets of doet het display het ook niet? Of hoor je L wel maar R niets??
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2015 13:39 #1416689
door Derk Wiegman
Beantwoord door Derk Wiegman in topic Defecte radio
Hallo Michiel / Henk,
Ik heb inmiddels een mailtje naar Erich gestuurd. Ik denk dat er iets mis is met het versterker deel aangezien er nog wel lampjes branden en ik een inschakel tik hoor via de luidsprekers. De cassette speler draait ook normaal, maar geeft geen geluid.
Gr. Derk
Ik heb inmiddels een mailtje naar Erich gestuurd. Ik denk dat er iets mis is met het versterker deel aangezien er nog wel lampjes branden en ik een inschakel tik hoor via de luidsprekers. De cassette speler draait ook normaal, maar geeft geen geluid.
Gr. Derk
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-03-2015 23:35 #1416867
door Derk Wiegman
Beantwoord door Derk Wiegman in topic Defecte radio, niet meer
Ondanks zijn leeftijd, maar dankzij Frans Erich doet mijn oude CR4061 het weer fantastisch. Hulde aan deze reparateur. En Michiel, nog dank voor de tip.
Gr. Derk
Gr. Derk
Moderators: Jerry Stam