Schakelaar verlichting kofferruimte
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 18:48 #1102956
door V700 register
Schakelaar verlichting kofferruimte is gemaakt door V700 register
Als ik De achterklep van de 945 open, springt het lampje niet meer automatisch aan. Heb even snel gezocht waar de schakelaar zit, maar kan 'm zo 123 niet vinden. Wie weet zo waar ik hem kan vinden? Zal waarschijnlijk wat corrosie zijn, heb laatst alle deurschakelaars weer schoongemaakt , waren ook niet helemaal fris meer....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan Banga
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 22:13 #1414457
door Arjan Banga
Beantwoord door Arjan Banga in topic bij de 740 sedan zit er een
bij de 740 sedan zit er een "scrollknop"aan de bestuurderskant in de binnenzijde van de flap van de kofferdeksel, als je de klep dichtgooit wil de schakelaar wel eens verdraaien.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2015 22:58 #1414462
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Scharnier
Hallo Leon
Bij de estate zit de schakelaar bij het scharnier. Als je de klep open doet, zie je aan de bovenkant van het gat dat dan ontstaat, een strip kunststof. In die strip zitten twee gaten voor de scharnieren. Als je in het linker gat kijkt, vind je daar de schakelaar. Ik meen rechts van het scharnier.
groetjes
Mathy
Bij de estate zit de schakelaar bij het scharnier. Als je de klep open doet, zie je aan de bovenkant van het gat dat dan ontstaat, een strip kunststof. In die strip zitten twee gaten voor de scharnieren. Als je in het linker gat kijkt, vind je daar de schakelaar. Ik meen rechts van het scharnier.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2015 21:20 #1417293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zelfde probleem bij mijn V90-1997
Was gauw opgelost. contact dat bedient wordt door de scroll-knop (leuke benaming zeg!) maakte geen contact meer. Ietsje verbogen en probleem opgelost.
Moderators: Jerry Stam