Uitbouwen CR603 en speakerbedrading
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2014 21:23 #1102630
door V700 register
Uitbouwen CR603 en speakerbedrading is gemaakt door V700 register
Hallo,
Weet iemand hoe ik een CR603 radio uit moet bouwen?
Andere vraag is of de speakers in de voorportieren van een 1992 940GL voorbedraad zijn. Mijn nieuwe aanwinst heeft nog maagdelijke deurpanelen die schreeuwen om speakers.
Weet iemand hoe ik een CR603 radio uit moet bouwen?
Andere vraag is of de speakers in de voorportieren van een 1992 940GL voorbedraad zijn. Mijn nieuwe aanwinst heeft nog maagdelijke deurpanelen die schreeuwen om speakers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2014 13:31 #1414308
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Speakers gemonteerd, maar niet meer geluid...
Inmiddels ben ik erachter hoe de radio uitgebouwd moet worden en is het me ook gelukt.
Tevens ben ik er inmiddels achter dat zowel de voor- als achterportieren voorbedraadt zijn voor speakers.
Omdat de deurpanelen toch los moesten heb ik gelijk een set originele speakers in de voor- en achterportieren ingebouwd.
... om er vervolgens teleurgesteld achter te komen dat er geen geluid uit de speakers komt.
Gevalletje mezelf teleurgesteld natuurlijk aangezien de radio in mijn auto (CR-603) maar twee speakers aan kan sturen.
Omdat ik toch niet ontevreden ben over deze radio (mijn verwachtingspatroon qua muziekkwaliteit ligt inderdaad niet bijster hoog...) vraag ik me af of verloopkabels zijn waarmee ik met deze radio meerdere speakers aan kan sturen. Eventueel alleen de speakers in de deuren. En kan de radio dit aan?
Het alternatief zou een andere radio zijn, maar nu weet ik wel wat ik heb.
Tevens ben ik er inmiddels achter dat zowel de voor- als achterportieren voorbedraadt zijn voor speakers.
Omdat de deurpanelen toch los moesten heb ik gelijk een set originele speakers in de voor- en achterportieren ingebouwd.
... om er vervolgens teleurgesteld achter te komen dat er geen geluid uit de speakers komt.
Gevalletje mezelf teleurgesteld natuurlijk aangezien de radio in mijn auto (CR-603) maar twee speakers aan kan sturen.
Omdat ik toch niet ontevreden ben over deze radio (mijn verwachtingspatroon qua muziekkwaliteit ligt inderdaad niet bijster hoog...) vraag ik me af of verloopkabels zijn waarmee ik met deze radio meerdere speakers aan kan sturen. Eventueel alleen de speakers in de deuren. En kan de radio dit aan?
Het alternatief zou een andere radio zijn, maar nu weet ik wel wat ik heb.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2014 18:21 #1414328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een versterker er tussen?
Een versterker er tussen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2015 09:48 #1414388
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is op zich ook een goed idee...
Kan ik ergens opzoeken naar welke versterker(s) ik dan op zoek moet gaan, waar deze ingebouwd kunnen/moeten worden en of de auto ook hiervoor voorbedraad is?
Ik vermoed van wel anders zou ik de voorbedrade speakers niet kunnen gebuiken.
Ik vermoed van wel anders zou ik de voorbedrade speakers niet kunnen gebuiken.
Moderators: Jerry Stam