Dashboardverlichting.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2014 23:58 #1101911
door Mathy van Nisselroy
Dashboardverlichting. is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Beste Forumleden,
Wie kan mij verder helpen met het oplossen van het volgende probleem.
Na het uitbouwen van de tellerunit in mijn 740 uit 1986, dit i.v.m. een mogelijk defecte benzinemeter, en weer terugplaatsen, werkt de dasboardverlichting niet meer.
Ik heb de zekering gecontroleerd, maar deze is in orde.
Weet iemand wat te doen?
Met vriendelijke groet, Marcel
Wie kan mij verder helpen met het oplossen van het volgende probleem.
Na het uitbouwen van de tellerunit in mijn 740 uit 1986, dit i.v.m. een mogelijk defecte benzinemeter, en weer terugplaatsen, werkt de dasboardverlichting niet meer.
Ik heb de zekering gecontroleerd, maar deze is in orde.
Weet iemand wat te doen?
Met vriendelijke groet, Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Tom Haver
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2014 14:26 #1409285
door Tom Haver
Beantwoord door Tom Haver in topic Hey Marcel,
Er zit een
Hey Marcel,
Er zit een dimmer op je dash verlichting, wellicht dat je deze heb ingedraaid? Hij zit helemaal rechtsonder in de hoek. Net als de klok kan je met een knopje rondraaien je verlichting dimmen. Ooit zelf ook voor dit misterie gestaan en bleek het licht zo ver gedimd te zijn dat je het niet meer kon zien.
Wat betreft je bezinemeter, weet je zeker dat het je tellerunit is? Ik heb zelf een 740 en daar is de vlotter in de tank het probleem. Dit is een veel voorkomend euvel van de 740 serie. De vlotter blijft hangen in zn huis of geleid niet meer goed zodat de teller slechte of geen info krijgt.
Hopelijk kan je er wat mee!
Groeten, Tom
Er zit een dimmer op je dash verlichting, wellicht dat je deze heb ingedraaid? Hij zit helemaal rechtsonder in de hoek. Net als de klok kan je met een knopje rondraaien je verlichting dimmen. Ooit zelf ook voor dit misterie gestaan en bleek het licht zo ver gedimd te zijn dat je het niet meer kon zien.
Wat betreft je bezinemeter, weet je zeker dat het je tellerunit is? Ik heb zelf een 740 en daar is de vlotter in de tank het probleem. Dit is een veel voorkomend euvel van de 740 serie. De vlotter blijft hangen in zn huis of geleid niet meer goed zodat de teller slechte of geen info krijgt.
Hopelijk kan je er wat mee!
Groeten, Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2014 21:28 #1409313
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dash verlichting
Dag Tom,
Bedankt voor je reactie. Draaien aan de dimmer laat geen dash verlichting ontsteken. Kan de dimmer kapot zijn ?
De vlotter aanpakken is stap 2 om de benzinemeter te laten werken.
Groet, Marcel
Bedankt voor je reactie. Draaien aan de dimmer laat geen dash verlichting ontsteken. Kan de dimmer kapot zijn ?
De vlotter aanpakken is stap 2 om de benzinemeter te laten werken.
Groet, Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2014 22:43 #1409318
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alle
Alle contacten ( stekkers ) weer goed aangesloten op unit.
Moderators: Jerry Stam