weerstand snelheidssensor achteras
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2014 15:37 #1100983
door V700 register
weerstand snelheidssensor achteras is gemaakt door V700 register
Is er iemand die mij kan vertellen wat de weerstand is van een werkende sensor van de achteras?
Tevens iemand in de gelegenheid om in zijn achterbak op de connector te meten bij een werkende snelheidssensor en mij dit even te laten weten? Bedoel met werkend dus niet draaiende motor oid maar dat je weet dat je sensor in orde is.
Ik meet op mijn oude sensor 1300 Ohm en op de nieuwe, gemeten vanaf de connector in de achterbak ook. Las ergens dat gemeten vanaf de connector bij de TCM dit tussen 400 en 800 moet zitten. Geld dat ook als je verder naar achteren meet?
Er zit ABS op de auto en het ABS lampje brand niet.
Heb ik dan de pech dat mijn nieuwe sensor ook kaduuk is?
Betreft een 960 type I met starre achteras. Sensor 940 lijkt mij t zelfde toch? Alvast dank voor de hulp.
Tevens iemand in de gelegenheid om in zijn achterbak op de connector te meten bij een werkende snelheidssensor en mij dit even te laten weten? Bedoel met werkend dus niet draaiende motor oid maar dat je weet dat je sensor in orde is.
Ik meet op mijn oude sensor 1300 Ohm en op de nieuwe, gemeten vanaf de connector in de achterbak ook. Las ergens dat gemeten vanaf de connector bij de TCM dit tussen 400 en 800 moet zitten. Geld dat ook als je verder naar achteren meet?
Er zit ABS op de auto en het ABS lampje brand niet.
Heb ik dan de pech dat mijn nieuwe sensor ook kaduuk is?
Betreft een 960 type I met starre achteras. Sensor 940 lijkt mij t zelfde toch? Alvast dank voor de hulp.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2014 21:47 #1404599
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ABS sensors
De weerstand van de l en r sensor is 1 k.ohm.
Weerstand achtersensor 800 1400 ohm. Gemeten aan de sensor.
Groeten Ben
Weerstand achtersensor 800 1400 ohm. Gemeten aan de sensor.
Groeten Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2014 08:31 #1404616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt Ben
Zit t m waarschijnlijk toch in de teller unit. Verlichting van de unit werkt nl ook niet meer, evenals rest dash en verlichting bij automaat.
Heb om 11 uur een afspraak bij ETS. Ben benieuwd. Hoop dat alles daarna weer werkt. Anders verder zoeken.
Heb om 11 uur een afspraak bij ETS. Ben benieuwd. Hoop dat alles daarna weer werkt. Anders verder zoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2014 17:49 #1404625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch de tellerunit
Vandaag bij ETS de tellerunit laten nakijken. Alles werkt weer zoals t hoort. Ben er blij mee.
Verlichting bleek geklapt te zijn daar de automaterialen zaak de verkeerde wattage lampjes heeft meegegven, 5w ipv 3w. Zelf niet naar gekeken.
Kan weer lekker cruisen!
Verlichting bleek geklapt te zijn daar de automaterialen zaak de verkeerde wattage lampjes heeft meegegven, 5w ipv 3w. Zelf niet naar gekeken.
Kan weer lekker cruisen!
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2014 18:27 #1404626
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic lampjes
Bedoel je dat de verkeerde lampjes er dus de oorzaak van waren dat de automaat het niet meer deed?
Piet
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2014 21:43 #1404634
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
automaatbak gaf storing door t feit dat er geen snelheidssignaal binnenkwam. Gaf ook constant storingscode 2-3-2 en 2-3-3. Echter verlichting viel ook van ene op andere dag uit, dit bleek dus de oorzaak van de verkeerde lampjes. Staat dus los van elkaar.
Moderators: Jerry Stam