Tip voor het vervangen van het lampje buitentemperatuurmeter display 960
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2014 21:54 #1100335
door van den Oever
Tip voor het vervangen van het lampje buitentemperatuurmeter display 960 is gemaakt door van den Oever
Misschien een handige tip voor het vervangen van het lampje van het temperatuurmeter display, zonder de hele klokkenunit te verwijderen, aangezien dat nog een heel klusje is voor het vervangen van één lampje.
Ik heb het eerste vanaf onder geprobeerd alleen met me vingers, maar dan kun je inderdaad niet genoeg kracht zetten om hem te draaien.
Om het voetje van het lampje past een steeksleutel 8, die heb ik wel iets in moeten korten anders kon ik geen slag maken ivm bedradig wat in de weg zit. Maar dan kun je wel genoeg kracht zetten om hem te verwijden.
En hoef je alleen de schopplaat te verwijderen om bij het lampje te komen.
Ik dacht misschien een handige tip om te vermelden, als alleen dat lampje van je dashboard kapot is.
Ik heb het eerste vanaf onder geprobeerd alleen met me vingers, maar dan kun je inderdaad niet genoeg kracht zetten om hem te draaien.
Om het voetje van het lampje past een steeksleutel 8, die heb ik wel iets in moeten korten anders kon ik geen slag maken ivm bedradig wat in de weg zit. Maar dan kun je wel genoeg kracht zetten om hem te verwijden.
En hoef je alleen de schopplaat te verwijderen om bij het lampje te komen.
Ik dacht misschien een handige tip om te vermelden, als alleen dat lampje van je dashboard kapot is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2014 08:22 #1401512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo heb ik het bij de 960
Zo heb ik het bij de 960 gedaan, en zo ga ik het ook bij de V90 doen !
Ik heb geen steeksleuteltje gebruikt, maar een een klein plaatje gemaakt met een sleufje erin. Dat pastte er wat beter tussen, maar het blijft een beetje puzzelen
Ik heb geen steeksleuteltje gebruikt, maar een een klein plaatje gemaakt met een sleufje erin. Dat pastte er wat beter tussen, maar het blijft een beetje puzzelen
- van den Oever
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2014 21:44 #1401613
door van den Oever
Beantwoord door van den Oever in topic Het blijft inderdaad nog
Het blijft inderdaad nog steeds een heel gepruts, maar het gaat er wel weer iets makkelijker van en dat is altijd mooi meegenomen.
En een mooi verlicht display'tje is het wel waard.
En een mooi verlicht display'tje is het wel waard.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2014 12:11 #1401704
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940
Ik heb het ook eens zo gedaan bij mijn 940, met een steeksleuteltje omdat ik niet genoeg kracht met m'n vingers kon zetten. Later heb ik de klokkenwinkel er uitgehad om een andere reden en dat gaat uiteindelijk toch aanzienlijk gemakkelijker dan dat geklooi van onderaf. Maar dat is dan wel bij een 940.
Moderators: Jerry Stam