Led verlichting
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien een beetje fout/niet Volvo. Maar ach beetje spelen kan geen kwaad

Helaas kan ik ze niet rechtstreeks plaatsen , maar even op linkje drukken om te zien.
i160.photobucket.com/albums/t170/aandrie...9E20_zpsb8fc56ce.jpg
i160.photobucket.com/albums/t170/aandrie...99D6_zpsb7165507.jpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Andere optie wat mij betreft, is de bumper net onder de zwarte strip perforeren met een stuk of 25 ^mm gaatjes, en de 'bulten' op de LED-strip er doorheen steken. (nadeel is dat ze niet te mikken zijn, da's weer jammer)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wordt je nu ook lid van de audi club, en zet je je petje andersom op je hoofd!
Wij hebben altijd verlichting toch?
Dit kun je Olly niet aandoen Arjan.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed zelfs dat hij zelfs tijdens de kerstperiode zijn hele huis behangen heeft met lampjes e.d.....
hohoho.
@Arjan : het zou misschien "nog iets mooier" zijn als je precies in de hoeken
van de koplamp uitkomt met een ledje .
Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred
- V700 register
- Nieuw lid
-

En ja inderdaad, ik heb een lampjes en knopjes fixatie

Krijg er geen therapie voor, maar de lokale action en DX.com zijn er blij mee.
Ben ook gek op zaklampen.
Grote Mac light naast het bed, mini Mac light altijd op zak, verder een verzameling led zaklampjes

Inclusief led hals band voor de labrador en reflectiebandje met leds voor de Jack Russel. Sinds ik in Olst woon wordt er melding gemaakt over UFO's

Ieder gekje zijn gebrekje denk ik dan maar.
Ach en soms gewoon leuk om de enkele momenten die er met 2 banen over zijn mee te vullen.
Deze leds zijn niet goed haaks te buigen merkte ik. Ga ze zo er inzetten, al was het alleen maar vanwege de enthousiaste reacties !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je <a href=" dx.com/p/ultrafire-c3-cree-1xaa-1x14500-...ht-with-holster-1993 ">deze al? Kan je mini mac de kast in!A_A schreef : Lampjes zijn goed
En ja inderdaad, ik heb een lampjes en knopjes fixatie
Krijg er geen therapie voor, maar de lokale action en DX.com zijn er blij mee. Ben ook gek op zaklampen. Grote Mac light naast het bed, mini Mac light altijd op zak, verder een verzameling led zaklampjes
en natuurlijk opwindbare led zaklampjes voor nood
Inclusief led hals band voor de labrador en reflectiebandje met leds voor de Jack Russel. Sinds ik in Olst woon wordt er melding gemaakt over UFO's
Ieder gekje zijn gebrekje denk ik dan maar. Ach en soms gewoon leuk om de enkele momenten die er met 2 banen over zijn mee te vullen. Deze leds zijn niet goed haaks te buigen merkte ik. Ga ze zo er inzetten, al was het alleen maar vanwege de enthousiaste reacties !
Edit: Wel met een 14500, met AA is het niets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met wijsvinger schakelaar, vooral bij close combat in donker erg geniaal.
Verblind enorm.
(Airsoft)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even voor de volledigheid:De zaklamp waar je aan refereert, is bedacht en het bedrijf gesticht, door Anthony Maglica, en de lamp heet derhalve een Maglite of Mag-Light.Dat ze bij de Mac een light burger bedacht hebben, zou overigens ook een goeie zaak zijn, maar dat terzijde.A_A schreef : Grote Mac light naast het bed, mini Mac light altijd op zak, verder een verzameling led zaklampjes
en natuurlijk opwindbare led zaklampjes voor nood
Die strips, kun je gewoon knippen en daarna weer aan elkaar plakken/smelten.De draadjes in het siliconenomhulsel, kun je vooraf weer aan elkaar solderen, dan kun je wel de hoek om.LED in de hoek zou ook netter zijn ja.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me cool om een keer te doen.