Verwarmde spiegels langer houdbaar?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij Schmidt in Gemert wisten ze me afgelopen zaterdag te vertellen, dat de spiegelverwarming, als je 'm gebruikt, maar een jaar of twee drie mee gaat. Zou dat te verhinderen zijn, als je de spanning (of de stroom) door de spiegel ietsje te verlaagt? Het duurt dan iets langer voor de spiegel ontdooit is, maar als daardoor de levensduur van de spiegelverwarming significant toeneemt, lijkt me dat geen probleem.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat de tijd dat ze daadwerkelijk aan zijn? Anders is het vreemd dat de spiegelverwarming bij mijn vijftien jaar jonge nog steeds gewoon werkt (althans vorige winter nog wel).Mathy schreef : Bij Schmidt in Gemert wisten ze me afgelopen zaterdag te vertellen, dat de spiegelverwarming, als je 'm gebruikt, maar een jaar of twee drie mee gaat
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik vond het ook een vreemd verhaal, maar ja. Gewoon vervangen dus en dan maar kijken hoe lang ze meegaan bij "dagelijks gebruik indien nodig". Mochten ze na twee of drie jaar dan toch niet meer warm worden, dan kan ik er dan misschien iets tussen zetten.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ook bij m'n VW Caddy, zet ik de spiegel verwarming alleen "uit", als ik de stand wil verstellen, dat nl één en dezelfde knop.
Wat me wel eens is opgevallen, dat imitatie spiegelglazen warmer worden dan de originele, blijkbaar meer vermogen?
En, verwarmde spiegel glazen gaan langer mee, de spiegel verweerd minder snel omdat deze altijd droog is.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Die tijd schakeling haal ik er nog es vanaf............