ruitensproeier lampje aan
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-08-2013 21:17 #1098752
door Ruud Reniers
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
ruitensproeier lampje aan is gemaakt door Ruud Reniers
Reservoir is vol en toch brand het lampje. Bij tussentijds vullen is reservoir niet leeg geweest.
Aangezien er een joekel van een luchtfilterhuis bovenop zit.... Wat kan het anders zijn dan de sensor (met vlotter?) in het reservoir?
Aangezien er een joekel van een luchtfilterhuis bovenop zit.... Wat kan het anders zijn dan de sensor (met vlotter?) in het reservoir?
Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-08-2013 21:59 #1392880
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Massafout
Massafout, gecorrodeerde stekkers (bij de sensor) of bekabeling stuk (isolatie hard en verbrokkeld)?
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
29-08-2013 22:11 #1392881
door Ruud Reniers
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Stekker is al eens eerder
Stekker is al eens eerder los geweest (bij een vorige eigenaar) te zien aan de breuklijn op het klemmetjes. Morgen maar eens loshalen.
Is het overigens niet zo dat de sensor het lampje laat branden door contact te maken? Dan zou het met een massaprobleen of corrosie toch juist uit blijven?
Bekabeling is overigens nog netjes zacht.
Is het overigens niet zo dat de sensor het lampje laat branden door contact te maken? Dan zou het met een massaprobleen of corrosie toch juist uit blijven?
Bekabeling is overigens nog netjes zacht.
Fluidfilm!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2013 07:43 #1392901
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vlotter
Misschien is de Vlotter lek (ooit eens bevroren en nu gebarsten )
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2013 08:06 #1392903
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Reinigen
Goedemorgen,
Heb ik begin deze zomer ook gehad, het bleek ruitensproeiervloeistof te zijn die helemaal slijmerig was geworden, of oud of twee soorten die elkaar niet verdragen.
Ik heb de tank niet uitgebouwd maar het ene pompje waar je bij kunt er uit gehaald en de boel leeg laten lopen. Ook de vulpijp er uit gehaald, daaronder zit een filter, dat zat ook helemaal vol met drab.
Toen heb ik een poosje met schoon water gereden, en tot nog toe brandt het lampje niet meer. Als we weer thuis zijn zal ik de tank eens uitbouwen en goed schoonmaken.
Groeten,
Heb ik begin deze zomer ook gehad, het bleek ruitensproeiervloeistof te zijn die helemaal slijmerig was geworden, of oud of twee soorten die elkaar niet verdragen.
Ik heb de tank niet uitgebouwd maar het ene pompje waar je bij kunt er uit gehaald en de boel leeg laten lopen. Ook de vulpijp er uit gehaald, daaronder zit een filter, dat zat ook helemaal vol met drab.
Toen heb ik een poosje met schoon water gereden, en tot nog toe brandt het lampje niet meer. Als we weer thuis zijn zal ik de tank eens uitbouwen en goed schoonmaken.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2013 10:58 #1392913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic contact met massa
is lampje aan.
Rob
Rob
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
30-08-2013 20:13 #1392935
door Ruud Reniers
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Na wat getrek en gerommel is
Na wat getrek en gerommel is de stekker los en lampje uit.Nu nog een moment vinden om luchtfilterhuis uit te bouwen zodat we er goed bijkunnen om de vlotter en de schakelaar te controleren.
Wel pas vloeistof bijgevuld maar voor zover ik kan zien is dit niet veranderd in iets slijmerigs.
Gaan we meteen de klemmen van het luchtfilterhuis vervangen, maar door wat?
Wel pas vloeistof bijgevuld maar voor zover ik kan zien is dit niet veranderd in iets slijmerigs.
Gaan we meteen de klemmen van het luchtfilterhuis vervangen, maar door wat?
Fluidfilm!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-08-2013 21:01 #1392938
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg Volvo Longis, wat voor
Zeg Volvo Longis, wat voor foto heb jij nu bij je naam staan? Is dat een begrafenisauto of zo?
- Ruud Reniers
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
01-09-2013 10:21 #1393004
door Ruud Reniers
Fluidfilm!
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Hoog polig tapijt op de
Hoog polig tapijt op de oprit naar de garage

Fluidfilm!
Moderators: Jerry Stam