lampje buitentemperatuurmeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-07-2013 23:17 #1098220
door V700 register
lampje buitentemperatuurmeter is gemaakt door V700 register
Beste Medevolvoïtislijders,
De stroom onderdelen van de zwarte dame naar de "nieuwe Rode" is intussen aardig op gang gekomen. Rest nog een (bijna nieuwe) G3 computer, de cruise control, elektrische bediening van de achterramen, enkele deurrubbers. Ook de buitentemperatuurmeter en de bijbehorende senor hebben hun weg gevonden. Helaas blijkt na inbouw het lampje van de meter niet meer te werken. Kan een van jullie met mij delen wat type lampje er in hoort? (scheelt een keer dashboard uitbouwen..).
Alvast mijn dank,
De stroom onderdelen van de zwarte dame naar de "nieuwe Rode" is intussen aardig op gang gekomen. Rest nog een (bijna nieuwe) G3 computer, de cruise control, elektrische bediening van de achterramen, enkele deurrubbers. Ook de buitentemperatuurmeter en de bijbehorende senor hebben hun weg gevonden. Helaas blijkt na inbouw het lampje van de meter niet meer te werken. Kan een van jullie met mij delen wat type lampje er in hoort? (scheelt een keer dashboard uitbouwen..).
Alvast mijn dank,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2013 10:34 #1390355
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zoekt
Probeer de zoekmachine eens met de titel van dit topic:
<a href="/search/node/lampje+buitentemperatuurmeter" target="_blank"> www.volvo700vereniging.nl/search/node/la...itentemperatuurmeter
Ik heb de mijne bij de Halfords vandaan, zie ook <a href="/node/41477#comment-225109" target="_blank">hier</a>.
<a href="/search/node/lampje+buitentemperatuurmeter" target="_blank"> www.volvo700vereniging.nl/search/node/la...itentemperatuurmeter
Ik heb de mijne bij de Halfords vandaan, zie ook <a href="/node/41477#comment-225109" target="_blank">hier</a>.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2013 10:40 #1390356
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lampje
Ik heb 1 van de kleine lampjes uit een oude tellerbak gehaald en die in m'n buitentemperatuurmeter gestopt. Was wel een gepruts, maar het werkt prima.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2013 10:59 #1390359
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dealer
Volvonummer 996326, lampje met houder.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-07-2013 12:23 #1390366
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic zonde geld
Bij de Halford dezelfde lampjes (zie opmerking van Pieter) Philips of Osram voor een fractie van de prijs.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-08-2013 15:07 #1391604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Met dank aan allen: los
Met dank aan allen: los steeklampje, inderdaad met wat "gepruts", in het het voetje gekregen en er is weer licht.
(het gaat eigenlijk nergens om, maar is wel leuk..)
Mijn volgende wens is om op het achterraam weer water uit de ruitensproeier te krijgen: ik heb doorstroom tot aan de binnenkant van het schutbord, daar stroomt het "vrij" uit. Ook heb ik een zwarte, loshangende 'leiding' gevonden van zwarte harde kunststof, die qua lengte aardig overeenkomt met de de doorlaat in het schutbord. Ik kan daar alleen niets vinden: dit wellicht omdat ik nog geen zin/moed heb gevonden om alles wat zich tussen schutbord en handschoenenvak bevindt uit te bouwen..
Heeft iemand ervaring om dit 'slim' te doen?
(het gaat eigenlijk nergens om, maar is wel leuk..)
Mijn volgende wens is om op het achterraam weer water uit de ruitensproeier te krijgen: ik heb doorstroom tot aan de binnenkant van het schutbord, daar stroomt het "vrij" uit. Ook heb ik een zwarte, loshangende 'leiding' gevonden van zwarte harde kunststof, die qua lengte aardig overeenkomt met de de doorlaat in het schutbord. Ik kan daar alleen niets vinden: dit wellicht omdat ik nog geen zin/moed heb gevonden om alles wat zich tussen schutbord en handschoenenvak bevindt uit te bouwen..
Heeft iemand ervaring om dit 'slim' te doen?
Moderators: Jerry Stam